Zip 4takt motorblok 2013

Dyl010an

New Member
Ik heb eenzip 4takt en wil graag andere rolletjes en andere trekveren erin zetten welke heb ik daar voor nodig want nu trek ik niet snel op en er zitten nu 6.5g rolletjes in
 
Advertisement - register to remove this

Malossi multivar schiet echt al een stuk op. Alleen rolletjes zullen niet veel helpen.
Rode trekveertjes zijn wel prima. Gele ducati/grijze ducati/ kokusan CDI zal ook veel helpen met de trekkracht.
Wel moet je meer info over je scooter neerzetten!
 
Ik heb nu al een ducati cdi erin zitten dus nu loopt die 50/60 maar als ik volgas ga en dan ga los en weer gas geef dan houd die eerst in voor 5 sec en dan pas gaat die weer langzaam vooruit en als ik ooterk duurt t soms even voordat ik vooruit kom. Welke informatie hebbie nig nodig dan zeg ik t ff
 
Ik heb nu al een ducati cdi erin zitten dus nu loopt die 50/60 maar als ik volgas ga en dan ga los en weer gas geef dan houd die eerst in voor 5 sec en dan pas gaat die weer langzaam vooruit en als ik ooterk duurt t soms even voordat ik vooruit kom. Welke informatie hebbie nig nodig dan zeg ik t ff
Soort scooter,
Bouwj,
Km stand,
Wat je eraan hebt veranderd etc etc
 
Malossi multivar schiet echt al een stuk op. Alleen rolletjes zullen niet veel helpen.
Rode trekveertjes zijn wel prima.
ik zal je dit nog steeds aanraden. En kijken naar een ducati grijs, deze is sneller dan de ducati geel. En als je helemaal sneller wilt met optrek en snelheid zal je een kokusan ontgrensd moeten vinden. Haal je de 70/75 wel met flinke trekkracht. Wel met de juiste afstelling

En welke sproeier heb je erin?
 
ik zal je dit nog steeds aanraden. En kijken naar een ducati grijs, deze is sneller dan de ducati geel. En als je helemaal sneller wilt met optrek en snelheid zal je een kokusan ontgrensd moeten vinden. Haal je de 70/75 wel met flinke trekkracht. Wel met de juiste afstelling

En welke sproeier heb je erin?
Top dankjewel,
Ik ga zondag al mijn kappen eraf halen en anderen erop zetten dus dan laat ik het nog wel weten welke kleur cdi ik heb
 
Ik heb nu al een ducati cdi erin zitten dus nu loopt die 50/60 maar als ik volgas ga en dan ga los en weer gas geef dan houd die eerst in voor 5 sec en dan pas gaat die weer langzaam vooruit en als ik ooterk duurt t soms even voordat ik vooruit kom. Welke informatie hebbie nig nodig dan zeg ik t ff

Sproeier vergroter naar minimaal 78 / 80.. En daarbij is 78 echt miniaal.. Standaard zit er 75 in wegen milieu eisen en daardoor loopt hij ook slechter.
 
Ja dan moet de sproeier zoiezo groter.. Met die cdi ga je ongeveer 70 op de teller (precies 68 op mijn new fly) Wat ik overigens snel genoeg vind.
 
Back
Top