Zip 4takt 2v 50cc gemonteerd

youri44

Member
Beste lezer ik heb mijn cilinder gedemonteerd en weer gemonteerd maar hij rijd niet meer hoe hij hoort te rijden ik heb nieuwe pakking erop en heb de zuiger en cilinder ingesmeerd met 5w40 olie alles netjes schoon gemaakt eerst
 
Advertisement - register to remove this

Heb je geen vergissing gemaakt met de boel weer te monteren, op tijd te zetten, kettingspanner te resetten en te monteren en de klepspeling opnieuw in te stellen?
 
Heb je geen vergissing gemaakt met de boel weer te monteren, op tijd te zetten, kettingspanner te resetten en te monteren en de klepspeling opnieuw in te stellen?
Nee alles is gewoon goed gedaan maar moet ik de cilinder weer opnieuw in rijden ? Want ze trek kracht is niet meer hoe het eerst was en heb er zelfs een sportieve nokkenas erin gedaan
 
Je hebt dus wel iets veranderd . De cilinder hoef je niet meer in te rijden , als je nog de oude zuigerveren erin hebt gelaten , en deze ook weer 120 graden ten opzichte van elkaar zitten. Ga ervan uit dat alles zoals je zelf zegt goed is , zou je dan niet iets aan de vulling moeten veranderen met een andere ( sportievere ) nokkenas ?
 
Back
Top