jakub

New Member
Hoi allen,

Ik ben van plan om met 2 maanden een nieuwe Zip IGET te kopen. Ik wil de scooter voornamelijk gebruiken om naar school te rijden en hij moet daarom dus ook betrouwbaar zijn. Vandaar dat ik voor een 4 takt kies en het liefste een nieuwe. Buiten normaal vervoer wil ik er ook mee in mijn vrije tijd rijden en hem dus wat opvoeren.

Omdat ik de scooter ook wil gebruiken in mijn vrije tijd, wil ik er ook een beetje mee kunnen spelen. Ik wil daarom meer trekkracht. Zover ik heb gelezen tussen andere threads is de beste manier voor meer trekkracht een betere cilinder. Nu is mijn vraag; wat voor onderdelen heb ik allemaal nodig als ik de scooter wil (laten) ombouwen naar 70 of 80 cc?

Op het moment heb ik er 0 verstand van maar kijk ernaar uit om er meer over te leren.
 
Advertisement - register to remove this

Een IGET opvoeren is een dure onderneming, je kan dan wellicht beten een 2V blok nemen.

Je hebt sowieso nodig:
- Malossi 80cc
- Malossi Multivar
- Malossi Injectronic voor 80cc

Gaat je wel zo'n 600 euro kosten ex montage.
 
Een IGET opvoeren is een dure onderneming, je kan dan wellicht beten een 2V blok nemen.

Je hebt sowieso nodig:
- Malossi 80cc
- Malossi Multivar
- Malossi Injectronic voor 80cc

Gaat je wel zo'n 600 euro kosten ex montage.
Heel erg bedankt voor je reactie. Heeft 80cc veel effect op je topsnelheid vergeleken 50cc? Het liefste houd ik ‘m onder de 60 maar heb geen idee of dit mogelijk is zonder begrenzer.
 
Ja, met 80cc kan je de 80 km/h GPS wel halen. Die Malossi injectronic heeft geen begrenzer, maar je hebt hem wel nodig om je 80cc te kunnen laten werken. Dus er zal ook weer een begrenzer (powercommander vgm) tussen moeten.
 
Ja, met 80cc kan je de 80 km/h GPS wel halen. Die Malossi injectronic heeft geen begrenzer, maar je hebt hem wel nodig om je 80cc te kunnen laten werken. Dus er zal ook weer een begrenzer (powercommander vgm) tussen moeten.
Is goed, heel erg bedankt voor je hulp. Ik zal tot die tijd nog goed het forum in de gaten houden om meer erover te leren.
 
Een IGET opvoeren is een dure onderneming, je kan dan wellicht beten een 2V blok nemen.

Je hebt sowieso nodig:
- Malossi 80cc
- Malossi Multivar
- Malossi Injectronic voor 80cc

Gaat je wel zo'n 600 euro kosten ex montage.
Hey heb je nog wat anders nodig zodat het langdurig goed gaat met je blok? Andere carb bvb en wat voor carb etc?
Post automatically merged:

Heel erg bedankt voor je reactie. Heeft 80cc veel effect op je topsnelheid vergeleken 50cc? Het liefste houd ik ‘m onder de 60 maar heb geen idee of dit mogelijk is zonder begrenzer.
Een IGET opvoeren is een dure onderneming, je kan dan wellicht beten een 2V blok nemen.

Je hebt sowieso nodig:
- Malossi 80cc
- Malossi Multivar
- Malossi Injectronic voor 80cc

Gaat je wel zo'n 600 euro kosten ex montage.
Heb je nog wat anders nodig zodat je motorblok het langdurig overleeft? Bvb andere carb etc en wat voor carb (Maat en merk)
 
Back
Top