Zip 4t2v geeft niet volle vermogen na carburateur te kuisen

Ptsd

Member
Mijn Piaggio zip 4t 2v rijd niet meer lekker ik heb vandaag mijn carburateur gekuist en sinds vandaag trekt hij niet meer door hij heeft moeite met door te trekken voordat ik mijn carbu had gekuist had die niks en nu wel na dat ik die gekuist heb er is wel veel benzine op het blok gekomen omdat ik mijn handmatig kraantje was vergeten dus waarschijnlijk is het ook op de ontsteking gekomen en dergelijke zou dat de reden kunnen zijn? Dat hij niet meer door trekt? hopelijk vind ik de oorzaak via jullie
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

waarschijnlijk is het ook op de ontsteking gekomen
Denk het niet , benzine vervliegt weer . Maar zitten alle pakkingen ook weer goed / nieuwe ?
Probeer eens een valse lucht test te doen , misschien zit er ergens toch geen pakking goed . En heb je hem ook weer opnieuw afgesteld
 
Denk het niet , benzine vervliegt weer . Maar zitten alle pakkingen ook weer goed / nieuwe ?
Probeer eens een valse lucht test te doen , misschien zit er ergens toch geen pakking goed . En heb je hem ook weer opnieuw afgesteld
Ik heb gezien dat aan mijn spruitstuk pakking een klein deeltje ontbreekt ik weet niet of dat de oorzaak zou kunnen zijn want ik heb hem gekuist en even me spruitstuk mee afgehaald alles er terug op en het vermogen was zo goed als weg
 
2 mogelijke oorzaken:
1. (al genoemd door Ptsd en Trabiarie) iets niet goed gemonteerd en daaroor valse lucht
2. na het schoonmaken is vuil in je carb terecht gekomen (uit de bodem van je tank of losgekomen bij te schoonmaken)

beste is de carb demonteren, opnieuw schoonmaken en goed terug monteren met bij voorkeur nieuwe pakkingen.
 
2 mogelijke oorzaken:
1. (al genoemd door Ptsd en Trabiarie) iets niet goed gemonteerd en daaroor valse lucht
2. na het schoonmaken is vuil in je carb terecht gekomen (uit de bodem van je tank of losgekomen bij te schoonmaken)

beste is de carb demonteren, opnieuw schoonmaken en goed terug monteren met bij voorkeur nieuwe pakkingen.
Ik ga zometeen een nieuwe pakking halen voor me spruitstuk en de carb terug even demonteren
 
2 mogelijke oorzaken:
1. (al genoemd door Ptsd en Trabiarie) iets niet goed gemonteerd en daaroor valse lucht
2. na het schoonmaken is vuil in je carb terecht gekomen (uit de bodem van je tank of losgekomen bij te schoonmaken)

beste is de carb demonteren, opnieuw schoonmaken en goed terug monteren met bij voorkeur nieuwe pakkingen.
Ik heb alles gedaan wat je hebt gezegd en nog steeds geen resultaat wat zou het dan kunnen zijn?
 
Wat is het verhaal nou? Want er klopt volgens mij niet zo veel van.

Eerst rijd hij niet lekker en heb je daarom je carb schoongemaakt... Dan heb je de carb schoongemaakt, rijd hij niet lekker. Maar dan claim je ineens dat hij van te voren wel goed reed.

Je zal de carb niet voor niets schoongemaakt hebben denk ik zo.

Want als hij al niet goed reed kan het natuurlijk ook gewoon heel ergens anders aan liggen.
 
Wat is het verhaal nou? Want er klopt volgens mij niet zo veel van.

Eerst rijd hij niet lekker en heb je daarom je carb schoongemaakt... Dan heb je de carb schoongemaakt, rijd hij niet lekker. Maar dan claim je ineens dat hij van te voren wel goed reed.

Je zal de carb niet voor niets schoongemaakt hebben denk ik zo.

Want als hij al niet goed reed kan het natuurlijk ook gewoon heel ergens anders aan liggen.
Kijk ik dacht ik ga even mijn carburateur kuisen want hij was best vuil gewoon zorg dragen voor mijn spullen ik monteer alles terug en ineens rijd hij niet zoals ervoor hij heeft al zijn vermogen kwijt
Post automatically merged:

heb je verder iets gewijzigd behalve carb reinigen?
Nee gewoon carburateur gekuist
 
Back
Top