Zip 4t2v 50cc stofzuiger geluid

Deanvanzon

New Member
Mijn zip maakt stationair en tijdens het rijden een soort stofzuiger geluid. Het geluid klinkt uit m’n cilinderkop te komen. Ik heb dit met 3 verschillende uitlaten geprobeerd. Een standaard uitlaat, een turbokit uitlaat en momenteel een jm tuning uitlaat. Ik heb mijn tapeinden vervangen en mijn kleppen gesteld. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Mijn zip maakt stationair en tijdens het rijden een soort stofzuiger geluid. Het geluid klinkt uit m’n cilinderkop te komen. Ik heb dit met 3 verschillende uitlaten geprobeerd. Een standaard uitlaat, een turbokit uitlaat en momenteel een jm tuning uitlaat. Ik heb mijn tapeinden vervangen en mijn kleppen gesteld. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
video voor het geluid
Post automatically merged:

Zit je carter ontluchting slang correct?
Mogelijk om even een filmpje te maken vh geluid via YT?
 
ik waaide bijna weg hier....
vertel eens wat je allemaal aan de scooter hebt gedaan...cilinder/zuiger vervangen ? ketting of krukas?
filmpje s erg kort om goed te luisteren.
maar start ie wel fatsoenlijk?
 
ik waaide bijna weg hier....
vertel eens wat je allemaal aan de scooter hebt gedaan...cilinder/zuiger vervangen ? ketting of krukas?
filmpje s erg kort om goed te luisteren.
maar start ie wel fatsoenlijk?
Eigenlijk niks, maar dat zegt weinig. Is een 2017 model en heb hem in april van iemand over gekocht. Hij maakte dit geluid toen al maar ik dacht toen dat het een lekke uitlaat was. Start met kick prima, startmotor is beetje dood maar die ben ik letterlijk nu aan het vervangen
 
Back
Top