Patrick070

New Member
Hallo iedereen,

ik heb een paar dagen geleden mijn zip volledig ontgrensd (cdi en varioring) en ik heb een multivar kit erin laten zetten, maar nu merk ik alsnog dat mijn top rond de 58 gps is (over mijn stuur heen gezakte houding) en 56 normaal.

De zip van mijn vriend die is ook onbegrensd, multivar etc maar die trekt flink sneller op, en zijn top ligt ook hoger. Wat kan ik doen om ook mijn zip maximale vermogen te geven?

Mijn setup:
Malossi multivar + 7.5g rollen
Varioring eruit
Begrenzer afstandsbediening
Witte drukveer
Sproeier 80 (ook 82 gehad)
standaard trekveren
 
Advertisement - register to remove this

Hallo iedereen,

ik heb een paar dagen geleden mijn zip volledig ontgrensd (cdi en varioring) en ik heb een multivar kit erin laten zetten, maar nu merk ik alsnog dat mijn top rond de 58 gps is (over mijn stuur heen gezakte houding) en 56 normaal.

De zip van mijn vriend die is ook onbegrensd, multivar etc maar die trekt flink sneller op, en zijn top ligt ook hoger. Wat kan ik doen om ook mijn zip maximale vermogen te geven?

Mijn setup:
Malossi multivar + 7.5g rollen
Varioring eruit
Begrenzer afstandsbediening
Witte drukveer
Sproeier 80 (ook 82 gehad)
standaard trekveren
Welke begrenzer heb je er in zitten, ik weet dat die goedkope van €50 ontgrensd maar iets van 9000 toeren doorlaten waardoor je top nogsteeds niet heel hoog zal zijn. Je kan ook proberen om lichtere rollen te plaatsen, rond de 6,5.
 
Welke begrenzer heb je er in zitten, ik weet dat die goedkope van €50 ontgrensd maar iets van 9000 toeren doorlaten waardoor je top nogsteeds niet heel hoog zal zijn. Je kan ook proberen om lichtere rollen te plaatsen, rond de 6,5.
Ik gebruik die 175€ eurobegrenzer, ik zal andere rolletjes proberen, alleen weet ik dat voordat ik mijn witte drukveer erin deed en 6.5 gebruikte in mijn multivar mijn top rond de 40 gps was, dus anders nog adviezen? Misschien ligt het aan mijn scooter omdat hij E2 is en geen E3? Ik hoorde ook iets van iemand dat je een filter kan laten slijpen ofzo.
 
Back
Top