Hoi allen, ik heb een 2014 4t zip die af en toe uitvalt (alsof die helemaal geen benzine heeft). Het is altijd random en gebeurt nu vaker dan vroeger. Je kan t wel een beetje voelen wanneer het gaat gebeuren want hij reageert iets minder bij gas geven of stottert ie een klein beetje bij gas geven. Maar meestal als die uitvalt, dit gebeurt vaak na een beetje hard rijden (55km/h+) Als ik bij een stop/lichtje komt valt ie uit en wilt ie niet meer netjes starten. Als ik hem weer kan start nadat ie was uitgevallen, reageert ie niet op gas geven (en valt ie zelfs nog een keer uit als ik gas geef) en moet ik dan een minuutje of twee wachten totdat ie weer wilt rijden. Weet iemand wat dit misschien zou zijn? Is het misschien dat de sproei stuk te klein is? Of misschien iets anders?
Nog iets, ik weet niet helemaal zeker als dit zo is maar hij valt ook uit vaak in de nacht/regen dus ik weet niet als de blok te koud wordt of wat dan ook, maar dit weet ik niet helemaal zeker en kan gewoon een coincidence zijn.