This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip 4t valt bijna/uit bij gas geven

Favi

New Member
Ik heb een zip opgehaald, leek normaal eruit te zien.weet ook niet hoe lang die stil stomd Ik wil hem na een week even serieus testen (groot rondje) geef ik gas valt die uit of bijna uit, als ik hem eenmaal kan laten rollen dan gaat die maar 10kmpu maar niet voor lang, alsof die word tegengehouden geen vermogen. Ik heb de carburateur schoongemaakt, nieuwe cdi kabel, luchtfilter gecontroleerd, geen resultaat. Is een originele zip 4t 15K op teller uit 2007. Kan het oude benzine zijn of wat is het? Vario ring is er uit, hij moet maandag al gekeurd worden … help

Sowieso nieuwe benz erin , heb je ook naar het membraam gekeken , onder het dekseltje op de carb , of deze heel is . Kijk anders eens als hij loopt , of de gas schuif omhoog ( door de lucht inlaat carb ) gaat als je gas geeft

Ik heb een zip opgehaald, leek normaal eruit te zien.
Dus je hebt er niet op gereden?

ook niet hoe lang die stil stomd
Lijkt wel eens soort webshop transactie, blind een scooter kopen van 17 jaren oud met een kilometerstand die niet echt overeenkomt met de leeftijd.
De scooter moet er dan toch als bijna nieuw hebben uitgezien???

Ik heb de carburateur schoongemaakt
Ook hoofd- en stationairsproeier?

Heb je ook al eens getest op valse lucht?