Zip 4t sneller laten optrekken

Shayeb

New Member
Hallo allemaal,
Ik heb een Piggio zip 4t brom en wil hem sneller laten optrekken maar ik heb niet zoveel verstand van scooters. Ik heb een mannetje die mij helpt met het repareren van mijn scooter en die zegt dat er nieuwe rolletjes in moeten als ik wil dat die sneller optrekt. Klopt dit? En welke rolletjes heb ik dan nodig?
ik zie graag een reactie tegemoet.
 
Advertisement - register to remove this

als je een echt merkbaar verschil wil maken moet je hem helemaal afstellen met een multivar kit (of die van polini) met het juiste gewicht rollen(is meestal 7.5gr) en +1000rpm trekveren. En sowieso de cdi ontgrenzen, of een malossi ecu erin laten zetten als je een iget hebt. Als je dit allemaal doet/laat doen trekt hij iets beter en ligt je top ook misschien wat hoger. Wil je hem echt veel beter laten optrekken moet je er een andere cilinder en nokkenas (laten) opzetten.

Maar waarom vraag je hier eigenlijk naar als je toch iemand hebt die het voor je doet?
 
Maar waarom vraag je hier eigenlijk naar als je toch iemand hebt die het voor je doet?

Ook is dit gewoon terug te vinden in diverse topic's v.w.b. de 4 takt varianten van Piaggio!
Klein beetje zoekwerk levert al aardig wat resultaat op....
 
Back
Top