Zip 4t op tijd zetten

Hungry800

New Member
Hallo allemaal ik heb de cilinder van mijn zip 4t vervangen omdat hij niet meer starte en geen compressie meer had. De scooter start weer maar heeft geen volle vermogen en valt steeds uit. Hij ging eerst 70 nu gaat hij niet harder als 45. Ik denk zelf dat hij niet helemaal goed op tijd staat. Moet dat tekentje op 4t staan of 2t
 
Advertisement - register to remove this

Misschien heb je hier iets aan.

Ik hoop niet dat ik ooit zelf kleppen moet gaan stellen. Lees, hoor daar alleen maar negatieve dingen over.
 
Waar heb je het over? Iedereen met een beetje verstand doet dat zelf.
Beetje een rare reactie. Kleppen stellen is geen makkelijk of simpel klusje. Vandaar dat mensen het vaker uitbesteedden. Al heb je verstand van 25 mensen bij elkaar, als je nog nooit kleppen hebt gesteld zal zelfs de beste man met het grote verstand er moeite mee hebben. En zelfs mensen met het verstand van een stoeptegel kunnen soms kleppen stellen. Heeft niet veel met verstand te maken, eerder met kennis en ervaring.
 
Beetje een rare reactie. Kleppen stellen is geen makkelijk of simpel klusje. Vandaar dat mensen het vaker uitbesteedden. Al heb je verstand van 25 mensen bij elkaar, als je nog nooit kleppen hebt gesteld zal zelfs de beste man met het grote verstand er moeite mee hebben. En zelfs mensen met het verstand van een stoeptegel kunnen soms kleppen stellen. Heeft niet veel met verstand te maken, eerder met kennis en ervaring.

Oh oke, Ik heb weinig ervaring met scooters en met een paar youtube filmpjes wat het gemakkelijk gelukt. M'n scooter reed 10x beter na het stellen.
 
Niet zoveel, ik heb gewoon een chinese scooter gekocht en ben daar mee gaan sleutelen, in totaal mischien 50 uurtjes mee bezig.

Ik zou zeggen, gewoon doen en kijken hoe het loopt! De scooter doet het nu sws niet dus je hebt weinig te verliezen. Je kan het altijd nog laten doen.
 
Back
Top