Zip 4t lekt benzine

Remcoooo

New Member
Goedemiddag,

Ik hoop dat ik iemand hier kan vinden die mij uit de brand kan helpen. Mijn scooter lekt af en toe benzine. Zodra mijn tank bijna vol zit dan stroomt het benzine eruit en na een litertje stopt die weer. Ik heb een video gemaakt van waar het benzine eruit druppelt.
 
Advertisement - register to remove this

Piaggio is gevoelig voor een te volle tank, die benzine gooit hij er dan weer uit via de overloop.

Verder uiteraard controleren op lekken: benzineslang, kraan, tank, carburateur.
 
Heb je al eens zelf gekeken waar die benzine precies uitloopt?
Had je pas getankt?
Lekt de scooter ook wanneer hij op de centrale standaard staat of doet hij dit alleen als de zijstandaard gebruikt wordt?
 
Heb je al eens zelf gekeken waar die benzine precies uitloopt?
Had je pas getankt?
Lekt de scooter ook wanneer hij op de centrale standaard staat of doet hij dit alleen als de zijstandaard gebruikt wordt?
Heb alleen een zijstandaard maar volgensmij loopt het benzine uit me overloop zodra ik teveel tank want het lekt alleen na ong 6 liter dus hij lekt alleen met tanken
 
dit is ook de rede dan vliegtuigen geen carb hebben.... op de kop wil dat niet zo..
Heb alleen een zijstandaard maar volgensmij loopt het benzine uit me overloop zodra ik teveel tank want het lekt alleen na ong 6 liter dus hij lekt alleen met tanken
ff bij dehand zijn....
als er nog 3 liter inzit... en je tankt 6 liter...dan kan je wel eens een probleem krijgen.

jammer dat t filmpje niet langer is ... je ging net met de camera de goede kant op. wil wel eens zien wat daar gaande is....
dit is geen lekkage van een slangetje ofzo.

heb je t al opgelost trouwens???
 
Back
Top