This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip 4t iget gaat maar 52km met mallossi multivar+ thunder ecu

Tiboc

New Member
Hallo mijn zip 4takt iget bouwjaar 2020 gaat maar 52 kilometer per uur terwijl ik er een mallosi multivar en een thunder ecu op heb zitten heeft iemand enig idee hoe dit komt, of dit normaal is , of er misschien een andere soort van begrenzing op zit en wat ik er aan zou kunnen doen

Alvast bedankt voor jullie reacties

Nog een opmerking sinds de ecu erin zit stottert mijn scooter ook

Last edited:
52 gps of teller?
Heb je de ecu ingeleerd?
Goede grammage rollen?
Hoe oud is de vsnaar?
54 gps
Ik heb de ecu erin laten zetten door een scooter zaak dus ik neem aan dat ze deze hebben ingeleerd maar dat weet ik niet zeker
Ik heb 7,5 gram rollen
De vsnaar is nooit vervangen 4000 kilometer oud dus

54 gps
Ik heb de ecu erin laten zetten door een scooter zaak dus ik neem aan dat ze deze hebben ingeleerd maar dat weet ik niet zeker
Ik heb 7,5 gram rollen
De vsnaar is nooit vervangen 4000 kilometer oud dus
Ik zou sowieso de vsnaar vervangen zorg dat je wel een originele neemt deze zijn rond 10 euro en kijken wat dat doet ik vervang deze zelf rond de 6k km sommige pas bij 15k maar rijd zelf ook zip iget met multivar met 6k km op de snaar zakt de topsnelheid al ietsjes
Dan kun je dit inieder geval uitsluiten
Neem aan dat de rollen ook nieuw zijn dus geen vlakke kanten?

Edit: anders er mee terug gaan naar de scooterzaak met multivar en ecu zal je +-63 op de teller moeten halen

54 echte kilometers met een 50cc ZIP is echt niet slecht!
Ik bedoel het niet verkeerd, maar jouw gewicht speelt eventueel ook wel een rol.
Met de multivar heb je altijd wel een paar km winst.
Wanneer je motor veel toeren maakt bij deze snelheid, en het verschil tussen wind mee en wind tegen wel meevalt, zou je de secundaire overbrenging kunnen laten aanpassen. Met het zelfde toerental van de motor, gaat ie dan wel wat sneller.
Qua ontgrenzing is de blauwe Thunder een prima keuze.

7,5gram rollen? is het een snorfiets?

Ik rijd met mijn iget brom ook met 7.5 rollen
(Alles origineel behalve multivar)
Post automatically merged:

60 moet wel gwn ong te halen zijn mijn iget is al 9k oud zonddr onderhouds beurt en rijd 60
Mischien
6.5gram rollen en powercommander

Zou ik maar snel onderhoud gaan (laten) doen olie verliest zijn smerende functie als het te lang erin zit de gevolgen hoef ik je niet uit te leggen denk ik