Goedenavond allemaal,
Ik zit met een probleem tijdens de begrensde stand van mijn Zip IGET. Ik heb een Malossi ECU 50cc, Malossi multivar met 7,5g rollen en witte drukveer en een power commander begrenzer. Onbegrensd rijdt de scooter top, niks om over te klagen, begrensd maakt mijn scooter een raar geluid en doet het een eeuwigheid vordat ie op de 30 kmh zit. Het lijkt ook alsof hij zichzelf tegenhoudt in de onbegrensde stand bij het rijden. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is waarom hij zo slecht presteert in de begrensde stand?
 
Advertisement - register to remove this

Voelt net alsof de scooter stikt en zichzelf inhoudt er ontstaat ook een verbrande geur, das niet normaal denk ik
Die verbrande geur herken ik ook met mijn begrenzer. Overigens niet waargenomen met de DMP begrenzer. Denk zelf dat het de aangrijping van de koppeling is die icm met je snellere setup wat schuurt met begrensde toeren.
Met een standaard veer/trekveertjes zal het minder zijn, maar dat wil je natuurlijk ook niet.

Als je hem op 34 op de teller afgesteld krijgt op een aflopende weg rijdt hij nog wat mooier.
 
Die verbrande geur herken ik ook met mijn begrenzer. Overigens niet waargenomen met de DMP begrenzer. Denk zelf dat het de aangrijping van de koppeling is die icm met je snellere setup wat schuurt met begrensde toeren.
Met een standaard veer/trekveertjes zal het minder zijn, maar dat wil je natuurlijk ook niet.

Als je hem op 34 op de teller afgesteld krijgt op een aflopende weg rijdt hij nog wat mooier.
Ik ga proberen hem zo goed mogelijk af te stellen misschien werkt dat wel.
 
Back
Top