Zip 4t gasnaald probleem

Styylla

Member
Hoii , ik heb een probleem met me gasnaald
zodra ik gas wil hij niet vooruit komen en af en toe haal die gasnaald uit me carburateur en zet hem weer terug doe die even endan doe die weer niet iemand die weet ik moet oplossen!
 
Advertisement - register to remove this

Hoii , ik heb een probleem met me gasnaald
zodra ik gas wil hij niet vooruit komen en af en toe haal die gasnaald uit me carburateur en zet hem weer terug doe die even endan doe die weer niet iemand die weet ik moet oplossen!
Sinds wanneer is de probleem?
 
Ik heb al echt een paar open gedaan en het probleem blijf ik merk als die gasnaald paar keer opnieuw doe deed die goed maar hij blijf dan haperend kan de gasnaald versleten zijn ?
 
Ik heb al echt een paar open gedaan en het probleem blijf ik merk als die gasnaald paar keer opnieuw doe deed die goed maar hij blijf dan haperend kan de gasnaald versleten zijn ?
Zou kunnen heb je meschien een paar fotos.
Het kan zijn dat je hem perongeluk krom hebt gekregen
 
Zou kunnen heb je meschien een paar fotos.
Het kan zijn dat je hem perongeluk krom hebt gekregen
Hoii ik heb de probleem gevonden me membraan ik heb nieuwe membraan gekocht en die heb gemonteerd alleen die membraan doe het niet weet je hoe dat en ik nu die auto er weer in gedaan en hij doe het !
 
Hoii ik heb de probleem gevonden me membraan ik heb nieuwe membraan gekocht en die heb gemonteerd alleen die membraan doe het niet weet je hoe dat en ik nu die auto er weer in gedaan en hij doe het !
Volgensmij heeft 4 takt geem membraam heb je een foto?
 
Screenshot_20220601-155602_Samsung Internet.jpgdeze
Post automatically merged:

Ik heb deze gekocht en gemonteerd maar hij werk niet als gas geeft maakt die geen toeren en trek niet rijd ook niet harde dan 40 maar wanneer ik die oude terug plaats rijd die goed
 
Last edited:
komt omdat niet overeen komt met std membraan.ik heb dit ook gehad hij sluit niet goed dus kan geen vacuum opbouwen of lekt daarom trekt je motor niet goed.ik weet alleen niet waarom ze verkopen.Volgens mij zandri verkoopt de goede maat maar welke weet niet precies.View attachment 65404
Je heb wel gelijk misschien daarom rijd me brommer heb je al andere gekocht die wel goed pas ?
 
Zorg ervoor dat het rubber netjes in de rand ligt voordat je het deksel erop doet, monteren is even een secuur werkje.
Als hij ergens niet goed afsluit dan loopt je scooter langzamer.
 
Back
Top