Zip 4t en magneetbegrenzer

Edderr

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een zip 4t en heb de magneetbegrenzer aangesloten. Ik heb het aangesloten zoals staat beschreven. Ik heb alles doorgemeten en overal loopt 12v doorheen. Ook heb ik de witte draad (indicatordraad) aan mn knipperlicht gezet om te kijken of de schakelaar werkt. Dit werkt allemaal... als ik hem start is die begrenst en haal ik de magneet erover heen gaat de knipperlicht branden en moet die dus onbegrenst zijn.

Nu zit er aan de achterkant een stelschroefje, ik heb ergens gelezen dat je deze linksom moet draaien tot je de gewenste snelheid heeft. Nu heb ik zelfs met een boormachine dat schroefje links en rechtsom gedraaid, maar het maakt totaal geen verschil in snelheid.

Kan het zijn dat de stelschroef kapot is ofzo?

En kan een magneetbegrenzer uberhaupt wel werken als de CDI ingezaagd is??

Help mij uit de brand aub!!

Alvast bedankt,

Advertisement - register to remove this

Ik heb een kymco 4t, heb vandaag de magneetbegrenzer aangesloten en heb precies hetzelfde probleem! ik heb een race cdi van Revolution70 erin, maar het zou niet uit moeten maken. Heb ook alles doorgemeten, alles is okay, maar hoelang ik ook aan die schroef draai, er gebeurt niks. Als ik de magneet erover haal, krijg ik 12v op wit, dus alles moet gewoon goed zijn.
Volgens mij hoort het niet te kunnen dat je die schroef eindeloos kan blijven draaien, je moet toch een keer bij een maximale of minimale weerstand komen??

Heb jij ondertussen al meer info gekregen en/of het probleem opgelost??

Back