zip 4t 80cc

zipperd99

New Member
hallo allemaal,

ik ben op mn zip een 80cc erop aan t zetten alleen als ik het tandwiel van mn nokkenas het streepje gelijk zet met het puntje staat hij bij de koelvin niet op het 4t bolletje. net naast de 2t bolletje. kan dit kloppen of is mijn timing kut. zo ja hoe kan ik deze gelijk zetten?

groetjes
 
Advertisement - register to remove this

hallo allemaal,

ik ben op mn zip een 80cc erop aan t zetten alleen als ik het tandwiel van mn nokkenas het streepje gelijk zet met het puntje staat hij bij de koelvin niet op het 4t bolletje. net naast de 2t bolletje. kan dit kloppen of is mijn timing kut. zo ja hoe kan ik deze gelijk zetten?

groetjes
Je benaming voor vervelend mag wel iets minder grof.

Ja je timing is niet goed. SOrry maar heb geen idee hoe je dat recht trekt.
 
Jongens let even op het taal gebruik op dit forum.. Hierop wil ik jullie even op wijzen.. Topic word opgeschoont en gaan we weer verder.


Ik weet niet waar hij precies op moet staan bij piaggio, althans daar ben ik nog niet mee bekend..
Maar het was wellicht makkelijker als je het vliegwiel eerst even markeert hoe die hoort te staan voordat je hem dan eraf gaat halen.
Weet wel dat het op piaggio wat lastiger is om hem op tijd te zetten bij de krukas omdat je eigenlijk het koelkapje terug moet monteren en dan pas kan zien hoe hij staat.
 
Back
Top