Zip 4t 3v 80cc icm. power commander v1

JL.questions

New Member
Ik ga binnenkort een piaggio zip iget 4t 3v E4 aanschaffen. (2019 model)
Ben van plan de volgende setup eronder te monteren.

- power commander v1
- Malossi vario
- originele piaggio 7.5g rollen, bij montage 80cc mischien 8.5g rollen
- Malossi luchtfilterslang

Nou verwacht ik dat ik in de toekomst een Malossi 80cc ga monteren. (Ivm. dat ik meer performance ga willen)
Nou is mijn vraag of de power commander v1 werkt icm. de Malossi 80cc?
Want normaal moet je een 80cc ecu monteren op een injectie blok.

Hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft en alvast bedankt voor de reacties!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je bent 18.
En voor je een hoop geld gaat uitgeven aan een brommer die toch nooit volledig aan je verwachtingen gaat voldoen, wellicht beter overwegen je motorrijbewijs te halen want ik lees niet altijd goeie dingen over de aanpassingen die men doet aan de I-get naar een 80cc.
Het tijdperk van betaalbare 2-taktjes is voorbij, mede te danken aan de nieuwere injectiemotoren die men niet echt fatsoenlijk sneller maken kan en de daardoor uit de pan rijzende prijzen voor de scooters waar je wel nog enigsinds iets mee kan.
 
Ik ga binnenkort een piaggio zip iget 4t 3v E4 aanschaffen. (2019 model)
Ben van plan de volgende setup eronder te monteren.

- power commander v1
- Malossi vario
- originele piaggio 7.5g rollen, bij montage 80cc mischien 8.5g rollen
- Malossi luchtfilterslang

Nou verwacht ik dat ik in de toekomst een Malossi 80cc ga monteren. (Ivm. dat ik meer performance ga willen)
Nou is mijn vraag of de power commander v1 werkt icm. de Malossi 80cc?
Want normaal moet je een 80cc ecu monteren op een injectie blok.

Hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft en alvast bedankt voor de reacties!
Je zou dus moeten weten welke power commander samenwerkt met een 80cc ECU voor de euro 4 IGet.
Kijk maar eens bij Joey Schaar op YT
Want het is zeker dat je een andere ECU moet aanschaffen bij 80 cc. Voorlopig is die van Malossi gewoon goed en zoals gewoonlijk tering duur.
 
Power Commander en 80cc gaat niet goed samen. Ik zou begrenzer V2 nemen van Joey Schaar, die schakelt alleen tussen snelheden die de scooter al heeft en geeft geen snelheid zoals bij een power commander
 
Back
Top