Zip 4T 2v ombouwen naar zip 2t

Advertisement - register to remove this

Wanneer men een scooter technisch/motorisch wilt ombouwen, moet deze te allen tijden ter (her)keuring aangeboden worden bij de RDW.
Neem voor nader informatie contact op met:
-------------------------------------------------------------
Even een vraagje:
Waarom wil je ombouwen van een 4t naar een 2t ???
Veel moeite/tijd en geld volgens mij.
Verkoop je 4t en koop een 2t terug denk ik dan....
Ben benieuwd naar je reactie............
 
Wanneer men een scooter technisch/motorisch wilt ombouwen, moet deze te allen tijden ter (her)keuring aangeboden worden bij de RDW.
Neem voor nader informatie contact op met:
-------------------------------------------------------------
Even een vraagje:
Waarom wil je ombouwen van een 4t naar een 2t ???
Veel moeite/tijd en geld volgens mij.
Verkoop je 4t en koop een 2t terug denk ik dan....
Ben benieuwd naar je reactie............
Ik en een vriend hadden het erover die zelf zip 2t rijd van dat ik ook liever 2t rijd maar hij zei toen je kan ook gewoon van je 4t een 2t maken gewoon ander blok er onder.

waarom 2t lekkerder geluid top en acceleratie
 
4t een 2t maken gewoon ander blok er onder
Waarschijnlijk past een ander blok er gewoon onder.
Jullie redenatie is goed.
Houdt er wel rekening mee dat de scooter dan niet meer klopt met de registratie.
Dus mag je er niet mee de openbare weg op.
Wil je dat wel, dan moet je de scooter opnieuw laten keuren bij de RDW.
 
Wat is hier allemaal precies voor nodig en moet er een rdw keuring komen hiervoor?
ik ben hier toevallig zelf ook mee bezig, officieel moet je je scooter idd laten herkeuren. Ik ga dit persoonlijk niet doen, want dat is het laatste waar een agent naar kijkt. Je moet je kabelboom vervangen van 4t naar 2t. Ik vind dit zelf te duur, dus ik probeer het eerst door bepaalde draden te solderen aan elkaar enz. jemoet je motor ophanging ook veranderen, want anders past je uitlaat niet.
 
ik ben hier toevallig zelf ook mee bezig, officieel moet je je scooter idd laten herkeuren. Ik ga dit persoonlijk niet doen, want dat is het laatste waar een agent naar kijkt. Je moet je kabelboom vervangen van 4t naar 2t. Ik vind dit zelf te duur, dus ik probeer het eerst door bepaalde draden te solderen aan elkaar enz. jemoet je motor ophanging ook veranderen, want anders past je uitlaat niet.
ah thanks voor je bericht alleen ik rij tegenwoordig een orginele zip 2000 2t brom op 2t kenteken en frame
 
Back
Top