Zip 4t 2v loopt langzaam

Nard0ZipSP

New Member
Hallo!

Ik ben recent begonnen met het afstellen van mijn zip brom, het gaat hier om een 4t 2 klepper uit 2016. Ik heb nu een malossi multivar, met rolletjes 7.5 en 8.5 gemixt. Puur om te kijken hoe hij daar op reageert, nu heb ik een onbegrensde CDI en sproeier 75. Uitlaat is een turbokit met demper. Ik heb nog niet heel veel verstand van afstellen, dus daarom vraag ik om jullie hulp. Met de onbegrensde CDI loopt hij max 54 op de teller en trekt hij rete langzaam op. Waar zou dit aan kunnen liggen? En met welke sproeier en grammage krijg ik hem op zn top sneller en meer trekkracht? Alle adviezen zijn welkom! Ik heb bij meerdere topics gekeken maar daar werd ik niet wijzer van..
 
Advertisement - register to remove this

Klopt, ik ga altijd het beste op sproeier 84, luchtschroef iets meer open. Ook heb ik mindere ervaring met de malossi multivar bus en gebruik ik de standaard bus. Rolletjes 6,5 gram tot 7,5 gram.
 
Klopt, ik ga altijd het beste op sproeier 84, luchtschroef iets meer open. Ook heb ik mindere ervaring met de malossi multivar bus en gebruik ik de standaard bus. Rolletjes 6,5 gram tot 7,5 gram.
Thanks! Ik zal maandag als mn sproeiers binnen zijn eens kijken waar hij t beste op loopt, weet iig wel dat niet elk blokje t zelfde is dus zal nog ff moeten kijken waar hij t beste op reageert :)
 
Ik heb nu 6.5g rollen, sproeier 80 en een onbegrensde cdi gemonteerd. Maar hij loopt nog steeds voor geen meter, zelfs slechter dan voorheen. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Klopt, ik ga altijd het beste op sproeier 84, luchtschroef iets meer open. Ook heb ik mindere ervaring met de malossi multivar bus en gebruik ik de standaard bus. Rolletjes 6,5 gram tot 7,5 gram.
 
Back
Top