Zip 4t 2v FULL TUNING

Deniz10xx

New Member
Ik heb een zip 4t 2v uit 2017 ben de eerste eigenaar en heb hem uit de winkel in 2018-09 gekocht (allerlaatste carb model) Hij loop 72 op de teller met een begrenzer , sproeier 80 , 5.7 malossi rollen maar heb ik dus laatst een malossi vario , malossi v snaar, malossi drukveer , malossi luchtfilter, nieuwe bougie , bougie kabel, bougiedop en rubber, etc etc hele onderhoudsbeurt met wat tuning delen maar ik voel niet echt verschil hij gaat miss paar km harder maar dan op een lange lange weg maar dus wil ik hem harder laten lopen en ben van plan een TP 80cc kopen en een malossi koppeling en dacht ik eraan ook een malossi nokkenas maar ik hoor vaak dat die geen nut heeft en de malossi vertanding ook niet klopt dat ? En me scooter maakt ook een tijde nu een tik geluid bij het gas geven ( onregelmatig) heb me carter meerdere keren losgehaald maar ken het probleem niet vinden wat denken jullie ? En wat kan ik nogmeer doen om hem zo hard mogelijk te laten lopen ( zonder blok te veranderen etc)
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top