zip 4t 2v 80cc verliest vermogen 2 min nadat ik begin met rijden

Seppe de rijk

New Member
mijn zip met +/- begrenzer en 80 cc (nog veel meer maar denk dat het temaken heeft met de begrenzer dit is alleen niet zeker) verliest vermogen en rijd maar 40 met lage optrek 2 minuten na dat ik begin met rijden heeft een van jullie enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen of waar het probleem licht hierbij?
al zijn er vragen kunt u die altijd sturen.

als de zip 10 minuten heeft uit gestaan rijd hij weer 2 minuten goed en verliest hierna zijn vermogen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Heeft hij het wel goed gedaan ? Werkt de choke ? Draait hij eerst voor 2/3 min hoog stationair , en valt hij daarna terug naar gewoon stationair
hij heeft het zeker goed gedaan de choke werkt denk ik loopt in het begin hoog dan wacht ik altijd met rijden tot hij lager stationair loopt dan rijd ik pas en 2 min na het weg rijden verlies ik pas het vermogen
 
Heb je al eens gecontroleerd of de benzine stroom , uit de slang , goed is , als je start of kickt ?
En hoeveel benzine er in je vlotterbak zit als hij terug valt ( middels de aftapschroef van de vlotterbak)
Hoe is de vonk als hij nukken heeft , en de bougie ? Luchtfilter en aanzuigslang in orde / benzine filters schoon / carb gereinigd ?
Tank ontluchting in orde , ga eens rijden met de dop half open . Klep speling , en compressie meting als hij warm is
 
Heb je al eens gecontroleerd of de benzine stroom , uit de slang , goed is , als je start of kickt ?
En hoeveel benzine er in je vlotterbak zit als hij terug valt ( middels de aftapschroef van de vlotterbak)
Hoe is de vonk als hij nukken heeft , en de bougie ? Luchtfilter en aanzuigslang in orde / benzine filters schoon / carb gereinigd ?
Tank ontluchting in orde , ga eens rijden met de dop half open . Klep speling , en compressie meting als hij warm is
dank u wel ik zal de aankomende dagen zo veel mogelijk dingen afgaan.
Post automatically merged:

Waarom probeer je dan niet eens met een onbegrensde cdi, wellicht even uitwisselen met een kameraad ?
was ik al van plan maar nog geen tijd voor gehad helaas als dat het is zal ik jullie update
 
Heb je al eens gecontroleerd of de benzine stroom , uit de slang , goed is , als je start of kickt ?
En hoeveel benzine er in je vlotterbak zit als hij terug valt ( middels de aftapschroef van de vlotterbak)
Hoe is de vonk als hij nukken heeft , en de bougie ? Luchtfilter en aanzuigslang in orde / benzine filters schoon / carb gereinigd ?
Tank ontluchting in orde , ga eens rijden met de dop half open . Klep speling , en compressie meting als hij warm is
gisteren reed ik trouwens een stukkie na dingen checken naar een vriend toen had ik nergens last van en dat was 15 min rijden maar op de terug weg wel ineens wel weer dus het zou lijkt mij niet temaken kunnen hebben met klep speling compressie als hij warm is en bougie denk ik kan dat kloppen?
 
gisteren reed ik trouwens een stukkie na dingen checken naar een vriend toen had ik nergens last van en dat was 15 min rijden maar op de terug weg wel ineens wel weer dus het zou lijkt mij niet temaken kunnen hebben met klep speling compressie als hij warm is en bougie denk ik kan dat kloppen?
Waarom probeer je dan niet eens met een onbegrensde cdi, wellicht even uitwisselen met een kameraad ?
sjonge jonge .... gooi nou eerst eens die Imitatie troep er eens af .
 
Back
Top