zip 4t 2011 trekkracht

lp911

Member
hallo , ik heb een piaggio zip 4t 2v carb , ik rijd hier nu een 2maanden op maar ik wil graag dat hij sneller optrekt. ik weet dat ik geen 2t performace ga halen maar dat hoeft ook niet. ik wil graag mijn topsnelheid origineel houden (45) maar mijn trekkracht wel verhogen. zelf zat ik te denken aan malossi multivar en andere trekveertjes wat denken jullie ? mvg
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij is dat het zelfde blok wat onder een vespa zit ook 4 t 2 v je zou andere drukveer kunnen proberen
wil je zuinig rijden en je accepteert iets hogere top onbegrensde cdi erin 80 sproeier en de witte drukveer 7.0 gram rollen
succes
 
Volgens mij is dat het zelfde blok wat onder een vespa zit ook 4 t 2 v je zou andere drukveer kunnen proberen
wil je zuinig rijden en je accepteert iets hogere top onbegrensde cdi erin 80 sproeier en de witte drukveer 7.0 gram rollen
succes
bedankt ga dit proberen heb ondertussen de kleppen gesteld en de carb gereinigd van de cdi blijf ik liever af want dan neigt die al naar de 60 of 60+ en dat is een te groot risico voor mij
 
Back
Top