Zip 4t 2000 caberateur uitvoering problemen

Nickdekruijf

New Member
Goedemiddag, ik heb een vraagje over mijn zip.
Ik heb een ontrgrensde cdi erin zitten alleen heb ik nog steeds problemen mee dat die niet zo snel optrekt en maar max een top haalt van 50.

Verder zit de originele v snaar erin, Malossi variateur. 6,5 gram rolletjes en witte trekveren en een sproeier 80 op.

Ik heb al geprobeerd met de originele variateur en originele trekveren maar nog steeds hetzelfde resultaat. Ik zou niet weten waarom die nog steeds slecht loopt. Ook hoor ik als ik optrek een kleine zachte piep. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Is er iemand die me kan helpen met dit probleem?
 
Advertisement - register to remove this

Vreemd. Heb je je kleppen al eens laten stellen? Of zelf gesteld? Gecontroleerd op valse lucht? Lichter gegaan in je rollen? Etc.. etc... Sproeier kan sowieso naar 78 en variorollen 5.7 a 6.1 grams of mixen. En wat voor soort piepgeluid? Beetje V snaar achtig?
 
Kleppen zijn gesteld, valse lucht zou kunnen. Waar vandaan kan de valse lucht komen? Verder zat er een sproeier van 78 in en merkte daarin geen verschil. Weet je op welke plekken en hoe ik dat valse lucht kan checken? En dat piep geluid kan ik niet echt plaatsen. Er zit al wel 500 km een nieuwe v snaar in.
 
Kan van alles zijn. Scheurtjes onder je inlaatspruitstuk, inlaatspruitstuk pakking, luchtslang, zit alles wel goed vast? Met klemmen of simpelweg met tiewraps? Etc..

Met sproeier 80 krijgt ie net ff iets meer benzine, terwijl een 78 al voldoende is. Maar inderdaad verschil merk je niet echt nee.
 
Back
Top