Zip 4 takt wilt niet harder

Terencedoorewaard

New Member
Ik heb een piaggio zip 4 takt gekocht brom kenteken ik wilde hem graag gelijk opvoeren dus ik haalde de karterkap er af maar de vario was al verwijderd ik was verbaast dat die maar 50 ging zonder vario ik heb toen contact genomen met een vriend van mij hij zei dat ik de cdi moest door zagen dat heb ik ook gedaan hij trekt nu sneller op maat hij gaat niet harder ik heb echt geen idee hoe ik hem sneller kan laten gaan
 
Advertisement - register to remove this

wil je sneller zal je je cilinder moeten vervangen door een 80cc met een nokkenas, ook dit zal niet veel opleveren kwa snelheid, max 70 denk ik misschien 80, dat ook in combinatie met rechte eindvertanding, ik rij zelf met een 80cc en nokkenas, ik weeg zelf nogal wat en ik rij max 55 a 60 denk ik met volgas, als een lichter persoon erop zal zitten zal die wellicht harder gaan
 
wil je sneller zal je je cilinder moeten vervangen door een 80cc met een nokkenas, ook dit zal niet veel opleveren kwa snelheid, max 70 denk ik misschien 80, dat ook in combinatie met rechte eindvertanding, ik rij zelf met een 80cc en nokkenas, ik weeg zelf nogal wat en ik rij max 55 a 60 denk ik met volgas, als een lichter persoon erop zal zitten zal die wellicht harder gaan
Als je met een 80cc zip max 60 gaat dan is er wel wat mis hoor..
 
Back
Top