Zip 4-takt opvoeren

Status
Not open for further replies.

JoeyNytex

New Member
Hoi,

Ik heb zelf een zip 4t scooter, heb laatst de rolletjes vervangen van 10 naar 6 gram om hem beter te laten trekken, nu ben ik daardoor wel wat kilometers verloren.. als ik met wat maten rijd dan ben ik degene die helemaal achter rijd. Ik zou dit graag willen verhelpen maar hoe? Een maat zei dat ik de luchtprop eruit moest halen zodat de cabarateur meer lucht zou krijgen, maar moet ik dan ook een grotere sproeier erin doen?
Ik wil graag het wel bij een 50cc houden als het kan.


Mod_Edit:

Sorry maar wij gaan je niet mee helpen om je snor 4takt op te voeren... Ik denk dat het de laatste tijd wel een hot topic is geweest betreft het opvoeren van snor - scooters. En dit al vele keren al negatief in het nieuws is geweest.
Ik denk dat het voor een medium als scooterforum.net geen goed idee is om hier in mee te gaan..
(aangezien wij als scooterforum.net niet negatief in het daglicht willen worden gezet)

Als je wilt opvoeren voor gebruik op eigen terrein hebben wij als scooterforum.net daar geen probleem mee.. Maar met voorhand is het al te zeggen dat het gebruik voor op de openbare weg is.
En dan gaan wij hier niet aan deelnemen.. Opvoeren van je snor scooter is dan ook voor eigen rekening.. En daarmee kan scooterforum.net niet voor verantwoordelijk worden gehouden..

En dit is dan ook ons eind oordeel.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top