Zip 4 takt luchtfilter

Stef2301

New Member
Ik heb een piaggio zip 4 takt 50 cc maar het luchtfilter is veel te groot in mijn opzicht dus ik heb lang na zitten te denken om een vervanging voor het grote luchtfilter te vinden maar kom er niet uit, het moet sportiever zijn maar geen rotzooi doorlaten zoals een open luchtfilter doet dus dat is ook geen vervanging. Ik heb ook zitten te denken aan ee gilera runner 50 cc filter maar kom er niet uit. Heeft iemand hier misschien nog een idee ?


MVG

Stef
 
Advertisement - register to remove this

Even gegoogled, maar het is inderdaad vrij groot, maar dat is wel met een functie :)

Ik denk niet dat van een ander type erop past, gewoon door de aansluitingen. De optie die je overhoud is zelf wat gaan knutselen (filter van een runner is vrij hoog, heb zelf dat blok) of een powerfilter. En een powerfilter zou ik gewoon niet aanraden wegens geluid en de ellende die het geeft op een standaard setup met afstellen.
 
Even gegoogled, maar het is inderdaad vrij groot, maar dat is wel met een functie :)

Ik denk niet dat van een ander type erop past, gewoon door de aansluitingen. De optie die je overhoud is zelf wat gaan knutselen (filter van een runner is vrij hoog, heb zelf dat blok) of een powerfilter. En een powerfilter zou ik gewoon niet aanraden wegens geluid en de ellende die het geeft op een standaard setup met afstellen.
Bedankt voor je reactie, ik zal nog wel even verder denken hoe ik dit het beste kan oplossen en anders zal ik toch maar het standaard luchtfilter moeten houden.
 
Back
Top