Neetje New Member 13 November 2022 #1 Hallo, ik wil dus mijn zip 50cc 4t overzetten naar 2t 70 cc ik heb al een sitoplus uitlaat en cdi etc etc. Is er nog iets wat ik moet veranderen zodat het 2t 70cc blok onder mijn zip kan? Andere kabelboom? Of iets?
Hallo, ik wil dus mijn zip 50cc 4t overzetten naar 2t 70 cc ik heb al een sitoplus uitlaat en cdi etc etc. Is er nog iets wat ik moet veranderen zodat het 2t 70cc blok onder mijn zip kan? Andere kabelboom? Of iets?
bartj HousePaus 13 November 2022 #2 Subframe, complete blok en kabelboom. Maar als je dit moet vragen zou ik er niet zelf aan beginnen Upvote 0 Downvote
Neetje New Member 13 November 2022 #3 bartj said: Subframe, complete blok en kabelboom. Maar als je dit moet vragen zou ik er niet zelf aan beginnen Click to expand... Ja ik wou het voor de zekerheid vragen want heb ergens gelezen dat 4takt subframe ook gewoon past Upvote 0 Downvote
bartj said: Subframe, complete blok en kabelboom. Maar als je dit moet vragen zou ik er niet zelf aan beginnen Click to expand... Ja ik wou het voor de zekerheid vragen want heb ergens gelezen dat 4takt subframe ook gewoon past
bartj HousePaus 15 November 2022 #4 Neetje said: Ja ik wou het voor de zekerheid vragen want heb ergens gelezen dat 4takt subframe ook gewoon past Click to expand... Verkeerd gelezen Upvote 0 Downvote
Neetje said: Ja ik wou het voor de zekerheid vragen want heb ergens gelezen dat 4takt subframe ook gewoon past Click to expand... Verkeerd gelezen