Zip 2t trekt beter met sito+ dan met terugloop ?

Heb een zip 2t 70cc met esm uitlaat
Heb net nieuwe terugloop gekocht en er op gezet maar de opstek is zwaar verminderd hoe kan ik de optrek weer terug krijgen ?
 
Advertisement - register to remove this

yo maarten, ik denk dat het komt omdat je cilinder (die dr70) een laagtoerige cilinder is en die esm uitlaat een laagtoerige uitlaat dat zij goed samengaan maar in het algemeen is een terugloop auspuff voor een hoogtoerige afstelling maar het is éigenlijk niet de bedoeling om een dr70 hoogtoerig af te stellen dus mocht je wel echt dat scheurende 2takt geluid willen zou je eigenlijk een andere cilinder moeten kopen en dan dus ook aan de slag met je hele afstelling en dat lijkt mij persoonlijk wat veel werk maar dat is natuurlijk volledig aan jou. Hoop dat ik je kon helpen en veel succes :p
 
Naar mijn ervaring gaat een dr70 wel wat beter in de lage toeren, maar zo in het midden gaat het ook best lekker.

Mijn dr70 pompt ook redelijk wat toeren uit en dat vind ie wel leuk! Denk alleen niet dat je er hele hoge toeren mee haalt zoals je met een getjoende snelle 50cc kan.

Ik moet eens een toerenteller op dat ding van mij zetten.
 
Naar mijn ervaring gaat een dr70 wel wat beter in de lage toeren, maar zo in het midden gaat het ook best lekker.

Mijn dr70 pompt ook redelijk wat toeren uit en dat vind ie wel leuk! Denk alleen niet dat je er hele hoge toeren mee haalt zoals je met een getjoende snelle 50cc kan.

Ik moet eens een toerenteller op dat ding van mij zetten.
Een dr70 is zeker een leuke cil die nog wel tot ~12000 toeren lekker wilt lopen. Heb ooit een keer een c16 en 21mm carb op een dr70 gezet. Dat gaat nog verassend rap. Maar natuurlijk wel iets langzamer dan de echte hoogtoerige dingen.
 
Dus maar het kan dus dat als ik de uitlaat er op zet ( terugloop ) dat die goed optrekt maar wat moet ik dan allemaal veranderen zodat die hetzelfde optrekt of misschien wel beter dat met die esm uitlaat
 
Back
Top