Zip 2t stottert en valt uit bij gas geven

Scooter valt uit als ik gas geef is een zip 2t hieronder video. Had 1 uurtje heerlijk gereden en toen opeens dit. Als ik gas loslaat dan gaat ie weer stationair lopen maar als ik weer gas geeft dipt ie weer en valt uit na een paar seconde gas zie vid. Weet iemand wat dit kan zijn de zip blijft maar problemen geven. Sorry voor al deze vragen.

Alvast bedankt !

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Carburateur schoonmaken en als je toch de carburateur eraf hebt membraan nakijken en kijken of er benzine uit het brandstofslangetje loopt als je hem elektrisch start of kickt.

Carburateur schoonmaken en als je toch de carburateur eraf hebt membraan nakijken en kijken of er benzine uit het brandstofslangetje loopt als je hem elektrisch start of kickt.
En dan nog een grotere sproeier? En nieuwe benzine?
Post automatically merged:

En dan nog een grotere sproeier
Wat Sparky zegt.

Klinkt als te weinig brandstof.
Kan dat liggen aan als ik een tyrap te straks heb bij carb en benzine tank ?

Waarom wen grotere sproeier je had toch "heerlijk" gereden !

Wat bedoel je met " tyrap te strak",, als je die op de nippels geplaatst heb om de slang te borgen kun je de brandstofdoorgang niet hinderen, wel als je die ernaast geplaatst hebt en met de tyraps de slang dichtknijpt.

Back