Het is een piaggio zip 2t catalyzed. Ik heb gewoon de pakkingen gebruikt van wat er bij de cilinder zat. En ja de cilinder is bestemd voor dit motorblok. Op mijn 50cc zaten ook helemaal geen pakkingen toen ik de cilinder en alles eraf had gehaald.Lijkt er op dat je een verkeerde zuiger heb , of een verkeerde Drijfstang (lengte) Krukas.
Of ... je heb wel een heleeeee Dikke Voetpakking .
Is Deze Cilinder bestemd voor dit Motorblok ?
Welk Type Scooter gaat het om daadwerkelijk.
Kymco en Honda lijkt heel veel op elkaar , toch zijn er verschillen , snap je ?
Ik had samen met een vriend van mij een dr70 besteld. Eerst gemonteerd bij hem met alle pakkingen en daar was de squish gewoon goed (piaggio zip type 3). En daarna bij mij gemonteerd maar 3/4mm ruimte (piaggio zip 2t catalyzed). Als het goed is is alles origineel, besteld bij kparts. Status van het blok volledig origineel. En de originele cilinder had geen pakkingen erop zitten maar ik heb niet gekeken of daar de squish wel goed was.Een Motorblok en Cilinder zonder pakkingen??? Vreemd .
Verder wat is de status van het Blok .. Nog Origineel ?
Is er al eens een andere Krukas in geplaatst ?
Hoe zit het met de Vorige Cilinder en zuiger ? kwam daarbij de Zuiger wel Hoger ?
Waar heb je het besteld ? bij een goed bedrijf ? of een ... Dozen schuiver ..
Lijkt mij dat er duidelijk iets niet klopt.
Ja dat zou goed kunnen, maar ik heb nog niemand gezien die hetzelfde probleem heeft..Dan lijkt mij dat er een verschil zit tussen het blok van je Vriend / Maat en die van jou.
Lengte van de Drijfstang .
Zou ik de voetpakking kunnen verwijderen of is dat niet verstandig?Dan lijkt mij dat er een verschil zit tussen het blok van je Vriend / Maat en die van jou.
Sorry , maar huidige situatie gaat niet werken.
Heb je het werkelijk gemeten met de cilinderkop erop en een timnen draadje?
Ja dat zou goed kunnen, maar ik heb nog niemand gezien die hetzelfde probleem heeft..
Post automatically merged:
Zou ik de voetpakking kunnen verwijderen of is dat niet verstandig?
Ja inderdaad, vind het wel apart. Ook dat niemand anders dit probleem heeft…Normaal moet deze ongeveer bijna gelijk liggen aan het dek van de cilinder.
Hoe dik is die bijgeleverde voetpakking?Zou ik de voetpakking kunnen verwijderen of is dat niet verstandig?
Of de zuiger hoort niet bij deze kit en de pistonpenafstand tot de dome is kleiner dan bij z'n maat.Dan lijkt mij dat er een verschil zit tussen het blok van je Vriend / Maat en die van jou.
Ik ga vanmiddag eens kijken hoe dik de voetpakking is. Het is die zilveren die altijd bij die kitjes word geleverd.Hoe dik is die bijgeleverde voetpakking?
Of de zuiger hoort niet bij deze kit en de pistonpenafstand tot de dome is kleiner dan bij z'n maat.
Toch maar even de doosjesschuiver bellen!!!
Dan lijkt me dit niet het probleem.Het is die zilveren die altijd bij die kitjes word geleverd.
Misschien heeft deze verkoper een plausibele verklaring.Toch maar even de doosjesschuiver bellen!!!
Yes bedankt, ik heb ze een mail gestuurd.Dan lijkt me dit niet het probleem.
Misschien heeft deze verkoper een plausibele verklaring.
Kon niet, heb via een formulier ingevuld. Zodra ze reageren stuur ik de foto direct.Foto bijgevoegd hoop ik?
Nee maar heb er dus overheen gekeken. Ik had hem een maandje geleden gekocht zo. Volgensmij zat er bij de 50cc al best wat ruimte tussen de zuiger en cilinderkop. Maar toen ik hem vanmiddag openhaalde zag ik een ophoogplaat/pakking van 3/4 mm zitten maar het leek alsof het gewoon het blok zelf was. Dus die eruit gehaald, sproeier 90 erin en powerfilter, prima afgesteld en loopt als een beest.Dus je had die 4mm ophoogplaat nodig?