zip 2t rijd warmer veel slomer

Lucas2002

New Member
Hallo mensen,

sinds kort heb ik een piaggio zip 2t 70 cc gekocht. dit is de afstelling: 70cc DR 17.5 carb met sproeier 70 paarse drukveer malossi 5.5 g rollen. standaard vario en standaard koppeling.
nu wanneer de scooter koud is rijd die echt als een beest en trekt die ook auto wheelies ect ect. maar wanneer die warm is rijd die echt heel sloom. de optrek is flink flink gedaald en de top daarbij ook. nu wanneer ik een sproeier hoger wil gaan naar bijv 72 gaat die ook direct haperen. bougie kleur is eigk net iets te wit en zou inprenciepe hoger kunnen. maarja dan gaat die haperen.

Nu is mijn vraag of iemand mij aub hierin uit de brand kan helpen en even met een paar tips kan komen wat ik nu kan doen. als je mij wilt helpen en sneller antwoord van mij wilt krijgen. stuur me dan even een berichtje op insta: lucas_bikelifeee
 
Advertisement - register to remove this

70 lijkt me wel erg klein, en nog kleiner dat 1 maatje groter meteen gaat stotteren
Maar als je met al die "autowheelies" van je wss al ff met dit probleem rond rijdt kan het goed zijn dat je de boel alleen maar verder sloopt.

En ik wil je best wat tips geven hoor, maar om nou hier te vragen om via insta je antwoord door te spelen daar begin ik niet aan jij wil antwoorden doe dan ooK een beetje moeite he
 
Back
Top