ja deze zijn inordeJuiste squish? Toch een keerring eruit geschoten?
JaZit de spie in de krukas en zit het vliegwiel goed?
Gwn een Orginele Pia cdi heb er al 2 geprobeerd zijn hier begrensde en onbegrensde in dan bij 2t zip?CDI begrensd of onbegrensd?
YepPickup intact en afstand juist?
Bougiekabel en dop nog fris?
Beide nieuwPickup intact en afstand juist?
Bougiekabel en dop nog fris?
Ook al gedaan 2 17,5 geprobeerd een 21 en een 12,5ff andere carburateur proberen.
Heb er nu geen video van maar hij draait stationair en mooi valt niet uit reageert op stationairschroef start 1ste kickStuur eens een video van hoe hij loopt
Keeringen waren oke vloeibare pakking gebruikt idd heb het blok er weer onderuit gehaald en gesplit en het leek precies alsof de vloeibare pakking precies helemaal losgelaten had van de olie of benzine dit is echter vreemd aangezien ik deze pakking al voor veel blokjes heb gebruikt en de pakking altijd min 24h laat drogen ge hem opnieuw opbouwen en kijken wat er dan gebeurdDan moet je toch eens naar keerringen gaan kijken. Of het blok zit niet goed in mekaar en trekt valse lucht. Vloeibare pakking gebruikt?
Toen ik langs het kleine carterhelft keek zag ik door het gaatje waar bij een lc de Koelpijp zit redelijk wat olie en benzine liggen in het kamertje waar bij een lc een waterpomp zit vreemd van de pakking maar goed iemand misschien een idee hoe dat kanHeb er nu geen video van maar hij draait stationair en mooi valt niet uit reageert op stationairschroef start 1ste kick
Post automatically merged:
Keeringen waren oke vloeibare pakking gebruikt idd heb het blok er weer onderuit gehaald en gesplit en het leek precies alsof de vloeibare pakking precies helemaal losgelaten had van de olie of benzine dit is echter vreemd aangezien ik deze pakking al voor veel blokjes heb gebruikt en de pakking altijd min 24h laat drogen ge hem opnieuw opbouwen en kijken wat er dan gebeurd
Vuil tussen de carters gehad met in elkaar zetten?
Juiste pasbussen gebruikt?
nee geen vuil en ook juiste pasbussenVuil tussen de carters gehad met in elkaar zetten?
Juiste pasbussen gebruikt?
IddBruhhh dat is vreemd. Nu hopen dat de zaak wel goed af dicht.