This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip 2t rijd niet harder dan 30

Andrea

Member
wie kan me hier mee helpen het gaat om een zip 2t
Malossi sport 70
Dopler kruk
Nieuwe lagers en keeringen
Malossi vario 5,5g rollen
Malossi druk en trek veren wit
17,5mm dellorto
Yasuni R

Hij rijd niet harder dan 30 en trekt zeer traag op
Cilinder krukas en lagers zijn nieuw de zip heeft een nieuwe cdi en ontsteking een nieuw membraan
Alles al geprobeerd van sproeier 50 tot 80 met sproeier 72 is de bougie mooi “koffie bruin”
Maar toch trekt deze niet op en rijd max 30-40
Al verschillende bougies gebruikt hittegraad 7,8,9 en ook een iridium bougie er zit verse 98 benzine in en 2% olie iemand een idee van wat het zou kunnen zijn

Stuur eens een video van hoe hij loopt
Heb er nu geen video van maar hij draait stationair en mooi valt niet uit reageert op stationairschroef start 1ste kick
Post automatically merged:

Dan moet je toch eens naar keerringen gaan kijken. Of het blok zit niet goed in mekaar en trekt valse lucht. Vloeibare pakking gebruikt?
Keeringen waren oke vloeibare pakking gebruikt idd heb het blok er weer onderuit gehaald en gesplit en het leek precies alsof de vloeibare pakking precies helemaal losgelaten had van de olie of benzine dit is echter vreemd aangezien ik deze pakking al voor veel blokjes heb gebruikt en de pakking altijd min 24h laat drogen ge hem opnieuw opbouwen en kijken wat er dan gebeurd
Post automatically merged:

Toen ik langs het kleine carterhelft keek zag ik door het gaatje waar bij een lc de Koelpijp zit redelijk wat olie en benzine liggen in het kamertje waar bij een lc een waterpomp zit vreemd van de pakking maar goed iemand misschien een idee hoe dat kan

Last edited: