Zip 2T 70cc problemen help!

DuncanK010

New Member
Hallo ik heb een piaggio zip 2Takt uit 2010 geel kenteken dit is mijn setup:
70cc polini
17,5 dellortho
Sito plus uitlaat (heb ook yashuni Z maar zorgde voor problemen)
4,5 gr rollen polini
Malossi trekveren
78 sproeier
Malossi luchtfilterelement
Polini drukveer
Power one krukas
Ik heb met deze scooter 95 gereden en hij zou nog harder moeten kunnen,maar heb momenteel problemen hij komt niet boven de 75 en stottert/houd soms in. heb bougie vervangen en gaskabel verbeterde niks.
Iemand een idee loop vast heb hem opnieuw afgesteld alles krijg het niet gefixt.
 
Advertisement - register to remove this

Rollen mogen wel iets zwaarder ivm de laagtoerige uitlaat, harder dan 90 ga je nooit halen zonder terugloper.
Dus yashuni eronder en hvl gr rollen?
Post automatically merged:

Dus yashuni eronder en hvl gr rollen?
En denk je echt dat het verschil maakt heb eerder het gevoel dat die ergens vermogen verliest of inhoud
Post automatically merged:

Hallo ik heb een piaggio zip 2Takt uit 2010 geel kenteken dit is mijn setup:
70cc polini
17,5 dellortho
Sito plus uitlaat (heb ook yashuni Z maar zorgde voor problemen)
4,5 gr rollen polini
Malossi trekveren
78 sproeier
Malossi luchtfilterelement
Polini drukveer
Power one krukas
Ik heb met deze scooter 95 gereden en hij zou nog harder moeten kunnen,maar heb momenteel problemen hij komt niet boven de 75 en stottert/houd soms in. heb bougie vervangen en gaskabel verbeterde niks.
Iemand een idee loop vast heb hem opnieuw afgesteld alles krijg het niet gefixt.
Zit er aan te denken een varia
Hallo ik heb een piaggio zip 2Takt uit 2010 geel kenteken dit is mijn setup:
70cc polini
17,5 dellortho
Sito plus uitlaat (heb ook yashuni Z maar zorgde voor problemen)
4,5 gr rollen polini
Malossi trekveren
78 sproeier
Malossi luchtfilterelement
Polini drukveer
Power one krukas
Ik heb met deze scooter 95 gereden en hij zou nog harder moeten kunnen,maar heb momenteel problemen hij komt niet boven de 75 en stottert/houd soms in. heb bougie vervangen en gaskabel verbeterde niks.
Iemand een idee loop vast heb hem opnieuw afgesteld alles krijg het niet gefixt.
denk dat ik een variateurset ga kopen wat raden jullie aan polini of malossi?
 
Last edited:
Dus yashuni eronder en hvl gr rollen?
Post automatically merged:


En denk je echt dat het verschil maakt heb eerder het gevoel dat die ergens vermogen verliest of inhoud
Post automatically merged:


Zit er aan te denken een varia

denk dat ik een variateurset ga kopen wat raden jullie aan polini of malossi?
Met een yasuni r ga je naar 4 a 5 gram rollen, en of dat verschil maakt. Meer hoogtoerige power en een hogere top.

polini hi - speed vario of malossi sport loopt vgm allebei gwn even mooi. Ik ga zelf altijd voor de malossi omdat de hi speed 8 rollen heeft en dat vind ik onhandig.
 
Met een yasuni r ga je naar 4 a 5 gram rollen, en of dat verschil maakt. Meer hoogtoerige power en een hogere top.

polini hi - speed vario of malossi sport loopt vgm allebei gwn even mooi. Ik ga zelf altijd voor de malossi omdat de hi speed 8 rollen heeft en dat vind ik onhandig.
Ik had yashuni er onder met 4,5 gr rollen toen begon het probleem in eerste instantie. Misschien ligt het aan de uitlaat zelf maar met de sito was het ongeveer hetzelfde
 
Back
Top