zip 2t 50cc standaard afstelling carburateur

jeltedv

New Member
hey. ik heb een zip 2t 50cc met terugloop polini uitlaat. ik heb er een nieuwe carburateur ingestoken. alleen ik moet redelijk veel gas geven vooraleer hij vooruit gaat. Het is niet de gaskabel die te lang is want hij maakt wel geluid alleen als ik hem 1/3 gas geef gaat hij vooruit. Ik zoek de afstelling voor de carburateur. bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

zoeken begint in de Search sectie...
en ik weet t.... op ''mijn scooter nieuwe carb moeilijk gasgeven'' komen geen topics terug.

leer de zoekfuctie te gebruiken... zeer handig! vooral omdat er MEER dan 20 jaar aan info opstaat.

ga lezen en lezen en lezen.... vergelijk en trek je conclusie.

(dit is geen gezeik!!! maar gebruikt alle middelen voor je aan de noodrem trekt)
 
hey. ik heb een zip 2t 50cc met terugloop polini uitlaat. ik heb er een nieuwe carburateur ingestoken. alleen ik moet redelijk veel gas geven vooraleer hij vooruit gaat. Het is niet de gaskabel die te lang is want hij maakt wel geluid alleen als ik hem 1/3 gas geef gaat hij vooruit. Ik zoek de afstelling voor de carburateur. bedankt!
Welke carburateur heb je gekocht?

En het is voor mij niet heel duidelijk. Je zegt dat je veel gas moet geven om weg te komen. Maar als je 1/3 gas geeft gaat hij vooruit.

Rijd hij verder wel goed?
Stottert hij onderin of boven in.

Rijd even een goeie 3/5km en kijk hoe de kleur van je bougie is.
 
het is een terugloop polini race uitlaat. alleen als ik vol gas geef stop hij gewoon. heb alles mooi schoongemaakt. toen ik hem kocht startte hij niet door een lek in de benzinekabel. maar ik heb zo’n gevoel dat het aan de sproeier ligt. de bougie is ook nieuw dus daar kan het ook niet aan liggen denkik.
 
Polini Race uitlaat zegt nog niets . is het er 1 met losse uitlaatflens ?
Als de uitlaat överkill" is , Bijv ; Polini Evolution , word er geen druk opgebouwd, en gaat de scooter nooit goed lopen .
Meer info aub :
Welke Cilinder
Welke Carburateur
Welke Sproeier.
Wel of geen Power Filter
Kleur van de Bougie.
 
ik heb ook videos dat de scooter goed rijdt. alleen dat was voordat ik hem kocht en toen hij nog startte
Post automatically merged:

maar het probleem is als ik teveel gas geef valt hij stil en stopt ie. bij de 5-10 km per uur lukt maar als ik een beetje gas bijgeef stopt hij ermee.
 

Attachments

  • F533FC7A-D88A-462C-9E81-69F4D83D3F99.png
    F533FC7A-D88A-462C-9E81-69F4D83D3F99.png
    793.6 KB · Views: 6
ik zal zo kijken welke carburateur en zal ff wat fotos plaatsen als het dan duidelijker wordt.
Doe dat maar. Maak als je niet weet wat voor cillinder je hen daar ook gelijk een foto van! Wsnt dit is allemaal een beetje onduidelijk!
Post automatically merged:

Doe dat maar. Maak als je niet weet wat voor cillinder je hen daar ook gelijk een foto van! Wsnt dit is allemaal een beetje onduidelijk
ik heb ook videos dat de scooter goed rijdt. alleen dat was voordat ik hem kocht en toen hij nog startte
Post automatically merged:

maar het probleem is als ik teveel gas geef valt hij stil en stopt ie. bij de 5-10 km per uur lukt maar als ik een beetje gas bijgeef stopt hij ermee.
ik heb ook videos dat de scooter goed rijdt. alleen dat was voordat ik hem kocht en toen hij nog startte
Post automatically merged:

maar het probleem is als ik teveel gas geef valt hij stil en stopt ie. bij de 5-10 km per uur lukt maar als ik een beetje gas bijgeef stopt hij ermee.
Dit is vaag wsnt stoppen is lasyig in te schatten leg even uit wat voor geluid hij maakt. Bwappppppp of prrrrrrrrrrrrrrr
 
het is een dellorto 17,5 carburateur met sproeier van 53.
Post automatically merged:

geen power filter en de bougie is een beetjz koffiebruin achtig. heb hel schoongemaakt stukje mee gereden en toen was de kleur koffiebruin.
 
Back
Top