Zip 2t 50cc blijft niet lopen.

th07

New Member
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje. Een vriend van mij heeft al een tijdje een zip 2T 50cc. Hij komt uit 2014 alleen hij blijft nooit stationair lopen. binnen in de vlotterbak hoort een naald tussen dat witte ding alleen daar rijd hij altijd zonder mee. Het probleem is dat hij nu niet wilt blijven lopen, ik heb er een filmpje van. Ik heb alles nagekeken en meerdere keren de carburateur schoongemaakt. Kortom hij start wel alleen gaat dan vol in de toeren en na 2 sec valt hij uit.

En hij start alleen op vol gas maar als ik gas los doe blijft hij ook niet lopen
 
Advertisement - register to remove this

Om te beginne zou ik een vlotterpen bestelle voor zn type carburateur. Kijk of dat werkt als eerste.

Vlotter regelt namelijk wanneer benzine er naar je inlaat gaat en als daar geen naald inzit doet i zomaar wat kan dus ook je alleen starte met volgas verklare.

Slechte of deffecte vlotter kan namelijk ook overlopen/startproblemen veroorzaken

Zn pennetje kost 2 euro
 
ja, zoiets.
zonder vlotternaald loopt je vlotterbak over (tijdens rijden door je sproeiers) en verzuipt de boel. (koude start gaat wel, als ie op temperatuur komt gaat het fout.
juiste vlotterbakniveau is essentieel voor goede afstelling.
 
Back
Top