Zip 2000 TankLampje Werkt Niet

Remcoooo

New Member
Goedemiddag,
Mijn tank lampje doet het sinds een paar weken niet meer tot echt heel nauwlijks, afgelopen week brandde die opeens heel eventjes en daarna niet meer. Terwijl mijn andere dashboard lampjes het wel doen. Ik heb ook de vlotter al vervangen daar lag het ook niet aan. Iemand die me kan helpen zodat ik niet meer met lege tanks langs de weg sta :)
 
Advertisement - register to remove this

Groen/gele draad doormeten van de tanksensor tot de spanningsregelaar en van de spanningsregelaar naar je cockpit.
Meten met de multimeter op het laagste Ohm-bereik en de scooter niet op contact.

De weerstand van beide metingen moet nagenoeg 0 Ohm zijn, in de praktijk zal dit rond de 0,2 a 0,3 Ohm liggen, afhankelijk van je meter.
 
Last edited:
Groen/gele draad doormeten van de tanksensor tot de spaaningsregelaar en van de spanningsregelaar naar je cockpit.
Meten met de multimeter op het laagste Ohm-bereik en de scooter niet op contact.

De weerstans van beide metingen moet nagenoeg 0 Ohm zijn, in de practijk zal dit rond de 0,2 a 0,3 Ohm liggen, afhankelijk van je meter.
En als ik dat heb gedaan?
 
Back
Top