zip 2000 met type 3 blok wilt niet harder dan 55km/u

hokzip

New Member
Ik heb een zip 2000 met een type 3 blok eronder maar deze wilt niet harder dan 55 gaan.

setup:
std 50cc cilinder
brom vertanding
malossi vario met 7.3g rollen
malossi vl11 membraan plaatjes
tnt tuning powerfilter (met dichte luchtfilter rijd hij gewoon niet)
dellorto 14.5 carb
sproeier 65
sitoplus uitlaat ontgrensd
paarse drukveer
1500rpm trekveren

ik heb alle sproeier maten al getest tussen de 82 en 65. Nu rijd hij wel gewoon vlot maar vind het raar dat die niet harder wilt als 55. wat kan het probleem zijn?

Advertisement - register to remove this

Ik heb een zip 2000 met een type 3 blok eronder maar deze wilt niet harder dan 55 gaan.

setup:
std 50cc cilinder
brom vertanding
dellorto 14.5 carb
sproeier 65
paarse drukveer
1500rpm trekveren

ik heb alle sproeier maten al getest tussen de 82 en 65. Nu rijd hij wel gewoon vlot maar vind het raar dat die niet harder wilt als 55. wat kan het probleem zijn?
Nooit geweten dat er een 14.5 carb bestaat, maar als die er echt op zit

setup:
std 50cc cilinder
brom vertanding
dellorto 14.5 carb
sproeier 65
paarse drukveer
1500rpm trekveren

geen begrensplaatje tussen membraam en spruitstuk toevallig? Dat zou ook kunnen verklaren waarom hij met dicht filter niet wilt. Hij zal idd iets sneller kunnen lopen met deze setup maar verwacht niet veel sneller.

Powerfilter moet inderdaad wieberen, maar met een powerfilter sproeier 65... Way to small.

Is het niet mss een snor cilinder? Die zijn notoir langzaam, dan is 55 echt niet persee gek.

Back