Zip 2000 Gaat nog maar 20 KM/H? Help ?

iamcalo

New Member
Hallo,
Ik had me Zip 2000, Carterkap etc. er vanaf gehaald en heb hierbij heb ik de rollertjes vervangen en de v-snaar toen heb ik een nieuw luchtfilter element in de luchtfilter gedaan alles dicht gemaakt en dat ging goed, maar toen ik wilde rijden, liep me scooter nog maar 20 KM/H terwijl hij in het begin goed optrekt en dan blijf hij rond de 20 KM/H hangen, de scooter reed hiervoor ook al niet zo goed daarom dat ik al een paar onderdelen had vervangen, maar nu komt het als ik de lucht filter ervanaf zet dan rijd de scooter 60 en na lang rijden haalt de scooter zelfs 80! maar zodra ik de lucht filter er weer opzet, rijd hij nog maar 20,

Zou iemand hier een oplossing op weten dat zou mij enorm helpen!
 
Advertisement - register to remove this

4-takt / 2-takt?? Dit is niet helemaal duidelijk.

Advies is om nooit allerlei dingen in 1 keer te vervangen.. Nou weet je dus niet waar het probleem zit.. En dan kost je dat meer tijd.


Je hebt de rolletjes vervangen?
-------------------------------------------------------------------------
Wat zat erin en wat heb je er in terug gedaan (merk , gewicht ect)



Aandrijfriem
--------------------------------------------------------------------------
Misschien heb je niet de riem gekocht met de goede afmetingen..?? (tenzij je van origineel naar origineel gaat) Dan kan die anders gaan lopen)



Luchtfilter element
---------------------------------------------------------------------------
Origineel naar Origineel of Origineel naar een goedkoper alternatief..

Raad hierbij aan nooit voor een goedkoper alternatief te gaan, de dichtheid van het filter kan verschillen per fabrikant.
Als je de originele neemt, dan weet je zeker dat je altijd hetzelfde matje hebt.
 
Back
Top