Zip 2000 4t

Miguel0

New Member
Ik heb een zip 2000 4t die nu 55km/u loopt,
Ik heb de vario ring eruit gehaald en jmtuning uitlaat onder maar vraag me af hoe k mijn scooter sneller/beter kan laten lopen en optrekken. Ik heb gehoord dat 5.7 gr vario rollen en een witte Malossi drukveer al goed kunnen helpen. Kunt u mij verder helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Uit een zip 2000 4t zit niet zo veel power ik schat in dat je met de juiste afstellingen met 50cc miscchien top 70 - 75 kan pakken gemiddeld.

Probeer maar
- 6 gram rollen (Je wint optrekkracht met de Malossi vario en koppeling miss is 6.5 ook wel goed)
- malossi multi var
- Malossi druk veer
- Malossi trekveertjes
- Ontgrensde CDI / Snelle CDI
- (Optioneel) Grote cilinder.
- Gebruik een originele V-snaar voor de beste toeren verloop.
- Probeer grotere sproeier te gebruiken weet niet welke er nu in zit.
 
Uit een zip 2000 4t zit niet zo veel power ik schat in dat je met de juiste afstellingen met 50cc miscchien top 70 - 75 kan pakken gemiddeld.

Probeer maar
- 6 gram rollen (Je wint optrekkracht met de Malossi vario en koppeling miss is 6.5 ook wel goed)
- malossi multi var
- Malossi druk veer
- Malossi trekveertjes
- Ontgrensde CDI / Snelle CDI
- (Optioneel) Grote cilinder.
- Gebruik een originele V-snaar voor de beste toeren verloop.
- Probeer grotere sproeier te gebruiken weet niet welke er nu in zit.

Met deze afstelling haal je de 60 a 65. (Ervaring mee, grotere cilinder zal ik nooit doen buiten 80cc om)

Ik zou als ik jou was het volgende doen:
- Malossi variateur (alle bovengenoemde malossi onderdelen, evt iets lichtere rollen)
- Kokusan CDI (Deze KAN je nog extra ontgrenzen, gewoon doorzagen)
- Sproeier is optioneel. Meestal is 78, 80 of 82 prima ligt eraan hoe jou blok reageert.
- Zoals bovengenoemd originele v-snaar

Met deze afstelling kan je zeker de 70kmu halen.
Ben je minimaal 100 euro kwijt.

-
Als je toch denkt aan een grotere cilinder, koop dan (wat vaker op internet genoemd is) een 80cc malossi cilinder met een naraku nokkenas, malossi multivar 5,2 gr rollen, kan je de 80 a 90 halen. En met de juiste afstelling de 100+

We gaan geen hulp aanbieden betreft het opvoeren van een snorfiets.. Volgende maal heb je een waarschuwing te pakken.
Je hoort maar gewoon de forum regels in acht te nemen.. Die gelden voor iedereen, dus ook voor jou.
Opvoeren van snorfietsen laten wij op dit forum niet toe. Vandaar dat je reactie is aangepast.
Alles wat brom gerealiteerd is blijft staan.


Alleen vraag ik me af of dit een brom of snor, 2v of 4v is?
 
Back
Top