Zip 2000 4T benzine kraan

Heyo

New Member
Mijn scooter reed 60+ maar is ineens zachter gaan lopen ik had spruitstuk en benzine kraan vervangen toen liep hij weer 60 maar naar 1 km rijden liep hij weer 50 of minder als ik hem start als hij even stil stond doet hij het ook niet als ik door blijf gaan dan wel zou dat er iets mee te maken kunne hebben en als hij statior loopt valt hij uit en als ik dan snel gas geef helpt dat niet alsof hij geen benzine krijgt kan het zijn dat mijn sproeier verstopt zit omdat ik mijn benzine kraan heb vervangen dat die vorige niks schoon had gemaakt
 
Advertisement - register to remove this

Kan het zijn dat er iets met mij uitlaat is want het is geen orginele
Met een niet orginele uitlaat heb je inderdaad wel minder vermogen maar denk niet dat je gelijk 10km/u slomer gaat. Anders de originele uitlaat ff erop zetten als je die nog hebt.
 
Met een niet orginele uitlaat heb je inderdaad wel minder vermogen maar denk niet dat je gelijk 10km/u slomer gaat. Anders de originele uitlaat ff erop zetten als je die nog hebt.
Heb die nooit gehad maar soms gaat hij ineens wel 60 kan het niet zijn dat mijn benzine kabel klem zit of dat iets blijft hangen want bij 40 krijg ik ook een kleien dip
 
Lars, beter een eigen topic aanmaken.
Even een beschrijving geven van je scooter. (merk, type, bouwjaar en verdere niet originele setup.
Je probleem zo goed mogelijk omschrijven en even vertellen wat je zelf al vervangen, gecontroleerd of geconstateerd hebt.
 
Back
Top