Zip 2000 2takt kabelboom

Samstruwer

New Member
Beste, ik heb sinds vorige week problemen gehad met mijn scooter. Tijdens het rijden viel opeens alles uit en begon hij ploffend geluid te maken uit de uitlaat. Toen ik over hobbels reed werd het steeds erger. En tot slot viel alle elektra eruit. De benzine meter en de olie meter gingen heel apart flikkeren alsof ze in veelste veel stoom kregen. Ik heb alles vervangen, accu, zekering, spannings regelaar, start relais en hij loopt weer als een zonnetje.

nu mijn vraag is, wat moet ik nu doen tegen de niet werkende benzine lamp en olie lamp. Kan iemand mij helpen, groet Sam
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb laatst een kapote regelaar gehad , en toen waren mijn koplamp en achterlicht , lampje in snelheidsmeter stuk.
Misschien bij jou ook het geval , kun je de meters openen en lampjes verwisselen?
 
Ik heb laatst een kapote regelaar gehad , en toen waren mijn koplamp en achterlicht , lampje in snelheidsmeter stuk.
Misschien bij jou ook het geval , kun je de meters openen en lampjes verwisselen?
Wilde ik proberen alleen nergens kan ik lampjes van een Piaggio zip teller vinden.
 
Back
Top