Zip 2000 2t verder opvoeren?

Nebulax

New Member
Goedemiddag, ik heb mijn zip 2000 recent opgevoert door middel van mn vario ringen verwijderen en een ontgrense sito plus te monteren

Loopt nu +- 74 en ik vroeg me af of ik hem nog verder kan krijgen zonder 70cc,

Laat maar zoveel mogelijk weten. Het lieft in jip en janneke taal, ben net begonnen met scooters.


Bedankt! :)
 
Advertisement - register to remove this

Een andere carburateur daar ga je niet veel mee winnen met een standaard cilinder. (omdat de timing van de cilinder niet bepaald hoog is)
(met een hogere timing dan kan er achter elkaar ook meer brandstof aangezogen worden. (dus snellere verbranding dus meer vermogen)

Het is een twee takt dus meeste prestaties zitten in de cilinder in combinatie met de uitlaat..

Dus wil je er meer eruit halen dan zal je er een snellere uitlaat eronder moeten zetten.

Een sportvario doet alleen de aandrijving meer optimaliseren, en daardoor hoeft hij niet perse harder door te lopen, eerder alleen veel constanter.

Als je een braaf cilindertje zoek zou je als je het bij giet wilt houden een DR50 of een top performance trophy eronder kunnen zetten. Dan haal je de 95 km/u op de teller wel makkelijk. Maar deze komt eruit wel meer tot ze recht met een wat snellere uitlaat.

Met die sito plus eronder zou ik er persoonlijk geen andere caburateur nemen. Omdat standaard of groter je niks meer gaat geven met die sito plus.
 
Back
Top