zip 2 takt 70cc carburateur afstellen?

Hallo, ik krijg mijn zip 2 takt 70cc carburateur niet afgesteld het gaat om de volgende set up:
-dr70
-19mm delorto
-sito
-malossi vl13 (zonder stuffer)
-180cc spruitstuk
-polini powerfilter

Hij lijkt stationair te rijk te lopen maar de gas naald staat al op zn hoogste clipje en luchtschroef op 1.5 slag en nu sproeier 78 maar hij loopt vol gas te arm kan iemand me helpen.

Mvg Thomas
 
Advertisement - register to remove this

neem de gasnaald naar de een na hoogste stand of zelfs de middelste(volgensmij is het hoe lager je gaat hoe armer je circuit wordt) , en waarom denkt u dat die vol gas arm loopt? wat voor geluid maakt die bij vol gas, vol gas afstellen is altijd aan de hoofdsproier, ik zou voor de zekerheid 82 proberen en zien of het verbeterd, zo niet dan is je scooter niet te rijk maar te arm, je kan bougies gaan aflezen maar dat is nooit accuraat. beter kan je een paar goedkopere bougies kopen en de volgende video volgen, althans dat moet je doen wanneer je scooter al naar jouw gevoel vlot naar zijn top rijd.

 
de gas naald clipjes is hoe lager hoe rijker je het maakt want dan til je de naald meer uit het buisje van de hoofdsproeier.
Ik hoor aan het geluid want het klinkt een beetje hol als ik vol gas geef dat ik merk dat die een beetje arm loopt. Stationair te rijk want als ik weg rij dan stottert die en rookt die flink.
De hoofdsproeier moet sowieso groter alleen gaat die dan nog rijker onderin. Dus ik weet niet zo goed waar het aan kan liggen eigenlijk
 
de gas naald clipjes is hoe lager hoe rijker je het maakt want dan til je de naald meer uit het buisje van de hoofdsproeier.
Ik hoor aan het geluid want het klinkt een beetje hol als ik vol gas geef dat ik merk dat die een beetje arm loopt. Stationair te rijk want als ik weg rij dan stottert die en rookt die flink.
De hoofdsproeier moet sowieso groter alleen gaat die dan nog rijker onderin. Dus ik weet niet zo goed waar het aan kan liggen eigenlijk
ahh oke dan had ik het net andersom met de gasnaald, heb je niet toevallig ergens valse lucht, een hele kleine gat waar bij stationair de vacuum niet genoeg is om echt een verschil te maken maar bij vol gas dat je flink wat lucht hapt, anders zou ik het helaas ook niet weten
 
Back
Top