Zip 125 start niet

shab0492

New Member
Hallo, een tijd geleden heb ik een zip 125 gekocht maar ik had hem even 2 maanden stil moeten laten staan. Vooraf startte hij altijd in 1x met e-start maar nu start hij niet meer. Ik had gehoord dat je de luchtfilterslang van de carb moet doen en rem reiniger erin moet spuiten. Klopt dit? Of zijn er andere betere manieren?
 
Advertisement - register to remove this

Dan krijg je hem aan de gang inderdaad. Remreiniger verbrand makkelijker dus hij slaat eerder aan, je kan de slang ook laten zitten en gewoon in de luchtfilterinlaat spuiten.

Misschien is je benzine oud btw, kan zijn dat die daardoor niet meer aan wil
 
Idd . de huidige benzine word na enige stilstand .. soort van Stroop ,,, en eruit die zooi ,Verse Benzine , Carb reinigen met remmenreiniger , en alle kanalen met Perslucht doorblazen ... 99 % .. tikken en lopen .
 
Idd . de huidige benzine word na enige stilstand .. soort van Stroop ,,, en eruit die zooi ,Verse Benzine , Carb reinigen met remmenreiniger , en alle kanalen met Perslucht doorblazen ... 99 % .. tikken en lopen .
En hoe haal ik dan die oude benzine eruit? Is niet zoveel dus ik dacht zelf gewoon verse benzine erin doen en die oude er ook gewoon in laten?
 
Back
Top