Zip 125(Skipper blok) accu ladd niet op

Sven kerren

New Member
Beste,

Ik heb een skipper blok onder mijn zip(2012) gezet alles doet het zoals het hoort heb de swing arm ook omgelast van de skipper na de zip. Nu is er een probleem namelijk de accu laad niet op tijdens het rijen en als ik de accu niet heb aangesloten doet de verlichting het niet. Weet iemand misschien wat het probleem is?
 
Advertisement - register to remove this

Zijn beide blokken ac of dc? Is de spanningsregelaar van de 125 meeverhuist?
Of zelfs gehele kabelboom incl weerstanden en choke?
Groet,
 
Beste,

Ik heb een skipper blok onder mijn zip(2012) gezet alles doet het zoals het hoort heb de swing arm ook omgelast van de skipper na de zip. Nu is er een probleem namelijk de accu laad niet op tijdens het rijen en als ik de accu niet heb aangesloten doet de verlichting het niet. Weet iemand misschien wat het probleem is?
Heb je er een zip 4t kabelboom opgezet of wat heb je precies gedaan?
 
Zijn beide blokken ac of dc? Is de spanningsregelaar van de 125 meeverhuist?
Of zelfs gehele kabelboom incl weerstanden en choke?
Groet,
Ik heb de spannings regelaar van de zip gebruikt. de cdi en de bombine van de skipper en de starter relay van de skipper. Uit de skipper komt een stekker met een groene kabel en 2 gele 1614604183592.png op de foto zie je altenator dat is de dynamo ik denk als ik die zou kunnen aansluiten via de spannings regelaar(van de skipper) naar de accu. De zip start gewoon met elek start gaat ook gwn uit als ik de sleutel omdraai. het gaat mij eigenlijk er gwn om dat de accu oplaad tijdens het rijen dat de verlichting het niet doet zonder accu maakt me dan niet zo veel uit. ik zal als ik thuis ben nog even wat fotos maken voor de duidelijkheid.
Post automatically merged:

Heb je er een zip 4t kabelboom opgezet of wat heb je precies gedaan?
Ik zal zo foto's maken voor meer duidelijkheid
 
Ik heb mijn kabelboom eigenlijk gewoon aangesloten op deze manier in deze video
in de comments las ik dat hij zij dat de accu gewoon bij hem oplaad kan dit aan het type blok liggen of misschien een kapotte spanningsregelaar
 
als je alles correct hebt aangesloten is er sws iets defect, meet alles eens een keer door met een multimeter?
 
Back
Top