Zijstandaard monteren

Wallaroom16

Yamaha Jog RR 50cc stunt
Hallo,
Ik wou een zijstandaard gaan plaatsen omdat mijn middenbok afgebroken is, welke zou ik het beste kopen, en waar moet je deze monteren op een Yamaha Jog rr? Ik heb al gekeken maar zie nergens waar ik hem het best zou monteren.
Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Wat is er dan niet goed aan? Als je een goede zijstandaard koopt en goed monteert dan zal dat wel loslopen, je moet er natuurlijk niet op gaan hangen ofzo. Welke zijstandaard had je zelf al gevonden?

Anders een nieuwe middenbok?
 
alleen weet ik niet waar ik in godsnaam zoiets moet monteren
Staat vermeld op de site: A-Kwaliteit Buzzetti zijstandaard passend op luchtgekoelde MBK MachG en Yamaha Jog R 50cc 2 Takt scooters. De Buzzetti zijstandaard wordt compleet geleverd met alle benodigde bevestigingsmaterialen en montagehandleiding. Eenvoudige montage aan het frame door middel van de meegeleverde montageset.
 
Staat vermeld op de site: A-Kwaliteit Buzzetti zijstandaard passend op luchtgekoelde MBK MachG en Yamaha Jog R 50cc 2 Takt scooters. De Buzzetti zijstandaard wordt compleet geleverd met alle benodigde bevestigingsmaterialen en montagehandleiding. Eenvoudige montage aan het frame door middel van de meegeleverde montageset.
Bedankt! Had zelf nog niet fatsoenlijk gelezen, dus kom er wel uit
Mvg
 
U bent ook zeer vriendelijk en behulpzaam geweest, bedankt daarvoor! En zeker laat ik nog iets weten, is net besteld! :)
Mvg

Hallo,

Ik ben benieuwd hoe het inmiddels is gelukt en of het makkelijk was om de door jou bestelde standaard te monteren?
Heb je niets hoeven te modificeren?

ik ben ook op zoek naar een zijstandaard voor mijn Yamaha Jog R, het liefst een kant en klaar passende.
Groetjes Wouter
 
Back
Top