Zijstandaard faq

Arjen

Well-Known Member
Ik ben van plan een zijstandaard te monteren onder mijn scooter. Nu vroeg ik mij af of dat stukje kuip wat je er uitzaagt al voorgesneden was. Iemand had het hierover maar ik kan zelf niks zien aan de buitenkant.
Ook vraag ik me af hoe ik zelf dat stukje plastic dan uit me kuip moet halen. Scherp mes, zaagje ? boor?
biggrin.gif


IVM gare bok neem ik dus een zijstandaard
iemand nog tips/aanmerkingen om hem niet om te laten donderen ergens ? (op school bv
frown.gif
)
 
Advertisement - register to remove this

dit is al vaker geweest maarja..
bij de meeste scooters moet je iets eruit snijden..
pak een goede stendymes (of hoe je het ook schrijft) en haal de kuip onder je scooter vandaan..
dan zit er binnenin een voor gedrukte vorm voor de zijstandaart en die moet je uitsnijden..
voor sommige scooters zit er een mal bij de zijstandaart gelevert..
 
Me grootste probleem is eigenlijk dat ik straks geen middenbok meer heb (binnenveertje is geknapt).
Dus bok wordt eraf geflext, maar ik moet me scoot nu wel overal stallen enzo.
Geen probleem heb ik gehoord maar je hoort ook mensen dat hun scoot is omgewaaid omgeduwd etc en dat is niet cool
frown.gif
 
Ik heb al een zijstandaard sindsi k me scoot heb, en het bevalt me prima. Nooit omgedwud ofzo, ik zet hem sneller neer dan iemand met een bok, en het ziet er veel cooler uit.

Je kan alleen niet echt op je scoot zitten als je stilstaat, is slecht voor je standaard he...

SvR
 
Back
Top