zijn er begrenzers voor een 2t speedfight 2

bijnaheelbijna

New Member
ik ga binnekort een speedfight 2 halen zijn er begrenzers voor zodat ik m rond de 45 kan laten lopen als ik naar de roller bank moet en zou t op een 70 cc kunnen ?

Advertisement - register to remove this

Eurobegrenzer kan helpen. alleen als er een terugloop uitlaat op zit(zal vast wel) dan horen ze een dieper geluid.Een ervaren agent weet dan meteen dat t of een 50 is met ontgrensde uitlaat is of een miss een 70 met ontgrensde uitlaat. en als hij luid jankend 45 haalt dan ben je het haasje.

Last edited:
Met een Sito standaardlook uitlaat en euro begrenzer kan je er nog wel onder uit komen met een standaard 50cc .
Met standaard luchtfilter natuurlijk, maar wie zet er ook een powerfilter op zon blok.... Dus dat zal wel goed zitten al.
De euro begrenzer is een soort weerstandje tussen de signaaldraad van de Cdi die minder stroom door laat en zo dus de snelheid begrenst.
Dat moet je niet over drijven met een snelle 70cc want dan resulteert het in een slecht afgestelde scooter als je het activeert,
met veel rook en weinig power. Dat gaat een agent niet snel geloven als ze je eerst op een vlotte scooter zagen rijden.
Ik heb ze ook nog zelf gemaakt destijds wat simpel is als een weerstandje met een plug verbonden als een koptelefoonplugje tussen de signaaldraad in , destijds was er op Scooterfreaks een topic over gemaakt.

Last edited:
nee kan niet denk ik.
Natuurlijk wel.

Er kan gewoon een toerenbegrenzer op. Alleen snap ik het nut nooit zo goed van die dingen. Je bent waarschijnlijk gepakt omdat je te snel langs de politie reed. Denk je nou echt dat je ze in de maling neemt, omdat hij ineens maar 45 loopt, terwijl ze je al op 70 gemeten hebben?
Iedereen denkt dat de politie compleet gek is ofzo. Nou, krijg er maar een keer serieus mee te maken, dan zal je snel genoeg zien dat ze ook echt niet gek zijn.

Back