zijn deze beschadigingen erg (krukas)

DRAGSTAR

Well-Known Member
ey

ik heb nog een rito krukas die iegenlijk niet zo oud is maar er zit het 1 en ander op aan schade of plekken dat ik me eigen afvraag of ie nog te gebruiken is.
om de dingen waarvan ik denk dat het niet klopt staat een rode cirkel.



Hier zie je op de fto dat het daar meer zilver is op de krukas,en bij mij lijkt het wel of er meer tapdraad af is of spie hoe je dat ook noemt,hoort dit.




En hier zitten er aardig wat diepere krassen in de wand van de krukas.

mijn eigenlijke vrraag is : KAN ik deze krukas nog gebruiken

is trouwens Rito krukas
 
Advertisement - register to remove this

die bovenste foto is niet zo erg je hebt mss wat meer moeite met de vario erop en eraf halen...
de onderste foto die krassen kun je mss opvullen met devcon oid
denk niet dat je hem al inde afvalbak moet gooien iig
 
Je hebt momenteel een beschadigde as..

Beter een nieuw exemplaar moneteren, zometeen loopt het half stuk, en zul je weer je blok moeten laten reviseren..

Een nieuwe krukas kost op korte termijn extra geld...op lange termijn levert het je geld op :D
 
misschien de belasting die de krukas te verduren krijgt. ik neem aan dat je een std cilinder hebt maar toch zou ik voor een nieuw kruk gaan. ik ben ut helemaal eens met sander. wij spreken uit ervaring. die beschadigingen aan de spiebanen zijn best slecht voor je halfpoulie.
 
gewoon andere opzoeken , hierdoor gaat je koelvin (en krukas uiteindelijk toch) naar de kloten , die krasjes kun je met de dremel zo wegslijpen maar dat de spiebanen weg zijn is niet goed.
 
denn1s said:
dit ligt puur aan je setup...

om nou om 30 a 40 eu te gaan zeuren :rolleyes:

ga lekker voor een power one asje, ik persoonlijk vind rito/top racing/ doppler maar bagger ook al rijd de hele scooterwereld ermee, geef liever wat meer uit voor een degelijke as die niet snel kapot loopt :)
 
Bart@Sp said:
om nou om 30 a 40 eu te gaan zeuren :rolleyes:

ga lekker voor een power one asje, ik persoonlijk vind rito/top racing/ doppler maar bagger ook al rijd de hele scooterwereld ermee, geef liever wat meer uit voor een degelijke as die niet snel kapot loopt :)


ik weet niet hoor maar als jij een doppler of rito as snel kapot laat lopen ligt dat echt aan jou ;)
 
DRAGSTAR said:
ey

ik heb nog een rito krukas die iegenlijk niet zo oud is maar er zit het 1 en ander op aan schade of plekken dat ik me eigen afvraag of ie nog te gebruiken is.
om de dingen waarvan ik denk dat het niet klopt staat een rode cirkel.



Hier zie je op de fto dat het daar meer zilver is op de krukas,en bij mij lijkt het wel of er meer tapdraad af is of spie hoe je dat ook noemt,hoort dit.




En hier zitten er aardig wat diepere krassen in de wand van de krukas.

mijn eigenlijke vrraag is : KAN ik deze krukas nog gebruiken

is trouwens Rito krukas



Das balen mot je ff nieuwe halen
 
toyotarox said:
Das balen mot je ff nieuwe halen

so hee, jij geeft even een nuttige reply! je leest wat andere zeggen en je zegt het even na en niet eens een beredenering erbij :l

Ontopic: Het is natuurlijk het beste als je even een nieuwe haalt, op den duur win je er alleen maar geld mee, en ik zou dan gewoon voor een doppler of power one gaan, of je moet natuurlijk een brutere cilinder kopen, dan zou ik voor de Hebo, RHQ, evo enz. gaan
 
Back
Top