Ziet of hoort politie dat je een begrenzer hebt met JMTuning uitlaat?

Ik heb een zip met een JMTuning uitlaat met een begrenzer. Begrensd rijd die 34, ontgrensd rijd die 60. Gaat politie zoeken naar begrenzer als ik op roller wordt gezet?
 
Advertisement - register to remove this

Er werd aangekondigd dat er een grote controle was bij de afrit van de snelweg.
Ik ben daar eens heengegaan en heb daar staan praten met een hele vriendelijke agent.
Hij wist heel veel van de techniek van scooters, ze zijn echt niet achterlijk.
Post automatically merged:

Mocht je in het straatbeeld gezien worden met een geschatte snelheid die aanzienlijk hoger ligt dan een rollerbankresultaat, zal men geneigd zijn dit te verklaren.
Maw op zoek gaan naar de begrenzer.
Groet,
Je mag dan zelf verklaren of hij wel of niet begrensd kan worden of dat hij opgevoerd is.
Zoals Harr al aangeeft, als ze je met 60 over het fietspad zagen vliegen.
Anders nemen ze hem gewoon in beslag voor een technische keuring.
 
Mocht je in het straatbeeld gezien worden met een geschatte snelheid die aanzienlijk hoger ligt dan een rollerbankresultaat, zal men geneigd zijn dit te verklaren.
Maw op zoek gaan naar de begrenzer.
Groet,
Maar als je netjes 34 rijdt en ze nemen je dan mee. Zouden ze dan opzoek gaan naar een begrenzer omdat er een open uitlaat op zit?
 
Beetje een vaag topic, wij kunnen niet voor jou bepalen of de politie naar een begrenzer zal gaan zoeken. Je kan vet geluk hebben of dikke pech, als je eentje hebt die zelf nooit jong is geweest zal die altijd naar een begrenzer willen zoeken ookal heeft die jou 34 zien rijden, als je dan met die nette snelheid met zon trompetuitlaat rijdt verbetert naar mijn mening niet echt de stand van zaken want zo’n kabaal is al erg genoeg op zo’n 4t maar dan ook nog stijf 34 rijden…. Dat zal wel wat opwekken bij die agent ja.
 
Back
Top